היישום אינו מחובר לאינטרנט

תוכנית תמ"א 38

עבודה מס' 070010

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: תוכנית עסקית עבור יזמי תמ"א 38, הרוצים להתמקצע בנישה של ציבור מסויים - הציבור החרדי.

5,290 מילים ,16 מקורות ,2014

תקציר העבודה:

עיקרי התוכנית: בכוונת היזמים לפתוח חברה קבלנית אשר תתמחה בקבלנות ובניית הפרויקטים במסגרת תמ"א 38 בשכונות החרדיות בעיר ירושלים. במסגרת התכנית דיירי בתים משותפים נהנים מחיזוק יסודות הבניין, הרחבת הדירה עד ל-25 מ"ר, מחסנים, חניה, תוספת ממ"ד / מרפסת שמש, התקנת מעלית חדשה, חידוש חזית הבניין והחלפת תשתיות ישנות בתמורה לזכויות הבנייה על הגג - עד לשתיים וחצי קומות.
בקרב הציבור החרדי, בו תתמקד פעילותינו, הפוטנציאל הינו רב מאד, כיוון שהעבודה תתבצע ללא כל עלות מצד הדיירים, ורוב המשפחות ישמחו מאד להגדיל את דירותיהם ולהעלות את ערכם בשוק.
היזם מקבל לידיו מספר לא מבוטל של יחידות דיור חדשות אותן יעמיד למכירה בשוק החופשי. כמובן שהיזמים מתכוונים להגיש בקשה לבנייה מקסימלית של יחידות דיור חדשות אשר יניבו רווחים גדולים יותר.
היעד הוא להגיע לפחות לשני פרויקטים בשנה, שיניבו רווחים מקסימליים לחברה.

תוכן העניינים:
1. תקציר מנהלים
2. תיאור החברה
3. פוטנציאל השוק
4. התוכנית השיווקית
5. אסטרטגיה שיווקית
6. תחזית מכירות, הנובעות מתחזית השוק והאסטרטגיה השיווקית
7. אמצעי בקרה, קשיים וסיכונים
נספחים
ביבליוגרפיה (אינטרנט)

קטע מהעבודה:

הצורך לתמ"א 38 באזור ירושלים הוא גבוה והוא מקום שלישי בארץ (לאחר אזור תל אביב והצפון), עם 106,500 דירות שאינן עומדות בפני רעידות אדמה (הלוי, 2011).ישנם מספר פרמטרים המשפיעים על גודל הביקוש לתמ"א ,38ביניהם: חשש התושבים מרעידת אדמה, הוספת ערך לדירה ושיפור איכות חייהם של הדיירים. התרחיש בארץ במקרה של רעידת אדמה, הוא נזק רב ואובדן חיי אדם של אלפים.

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תוכנית תמ"א 38", סמינריון אודות "תוכנית תמ"א 38" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.