היישום אינו מחובר לאינטרנט

אסטרטגיה ירוקה ככלי להשגת יתרון תחרותי בר קיימא

עבודה מס' 068271

מחיר: 302.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: כיצד אסטרטגיה ירוקה משפיעה על ביצועי הפירמה לצורך השגת יתרון תחרותי בר קיימא?

6,427 מילים ,5 מקורות ,2010

תקציר העבודה:

אסטרטגיה ירוקה נובעת מההשפעה, ההולכת וגוברת של פעילות תעשייתית על הסביבה, מאז המהפיכה התעשייתית ומהווה בעיה כלל עולמית מתעצמת. העלייה במודעות לאיכות הסביבה ובמודעות לצורך להגן על הסביבה ,שבה אנו חיים הובילה חברות רבות לאמץ גישה של מניעת זיהום סביבתי וזאת באמצעות ניהול לאיכות הסביבה. העלייה במודעות לאיכות הסביבה גם גרמה לעלייה של תקנות איכות הסביבה הבינלאומיות כגון: אמנת מונטריאול, "פרוטוקול קיוטו", הגבלה של שימוש בחומרים מסוכנים מסויימים ובזבוז חשמל ואלקטרוניקה ועליית המודעות לאיכות הסביבה בקרב צרכנים.

אסטרטגיה זו כוללת בתוכה מרכיבים רבים כמו: יוזמות ירוקות וסביבתיות, שיווק סביבתי, מוצרים ושירותים ירוקים, משאבים ויכולות ירוקים ובעיקר יכולות ליבה ירוקות ומרכיבים נוספים עליהם אפרט בהמשך העבודה.
במסגרת עבודתי זו אתמקד בשאלת המחקר: כיצד אסטרטגיה ירוקה משפיעה על ביצועי הפירמה לצורך השגת יתרון תחרותי בר קיימא?

המשתנה הבלתי תלוי: האסטרטגיה הירוקה.
המשתנה התלוי: ביצועי הפירמה לצורך השגת יתרון תחרותי בר קיימא.

מבנה העבודה: בתחילה אגדיר ואסקור את איכות הסביבה והשינויים המתרחשים בה. לאחר מכן אתייחס לאסטרטגיה הירוקה כגורם משפיע, בהמשך אתייחס לביצועי הפירמה ככלי להשגת יתרון תחרותי ולבסוף אתייחס לשאלת המחקר, אדון ואסיק מסקנות ואציין השלכות לעתיד.

נושא זה מעניין אותי מכיוון שהמגמה הרווחת היום היא: ההגנה על איכות הסביבה. זהו נושא חשוב שחברות גם בענף הייצור וגם בענף השירותים צריכות לאמץ, גם כדי להשיג יתרון תחרותי בר קיימא אך בעיקר גם כדי לחיות בסביבה טובה יותר.

מקורות העבודה הם חמישה מאמרים בנושא.

תוכן עניינים:
1. מבוא
2. איכות הסביבה והשינויים הסביבתיים
3. אסטרטגיה ירוקה והסביבה כגורם משפיע:
א. הסביבה החיצונית
ב. הסביבה הפנימית
4. הצגת ביצועי הפירמה ככלי להשגת יתרון תחרותי בר קיימא
5. אסטרטגיה ירוקה ככלי להשגת יתרון תחרותי בר קיימא
6. דיון ומסקנות
7. ביבליוגרפיה
8. נספחים

קטע מהעבודה:

במאמר "גישה רב מימדית להשפעת השיווק והאוריינטציה הסביבתית על ביצועי הפירמה" (להלן: "מאמר הגישה הרב מימדית") מצויין כי, ההתדרדרות באיכות הסביבה נחשבת לאיום משמעותי להמשך קיום האנושות. ההתדרדרות המתמשכת בכמות ובאיכות של המשאבים הסביבתיים, עודדו חברות לקחת אחריות בבעיות העכשוויות של איכות הסביבה.
במאמר נוסף, "הגלגל המניע של החדשנות הירוקה והתדמית הירוקה - יכולת ליבה ירוקה" (להלן: "מאמר יכולת הליבה הירוקה"), נאמר כי השפעת איכות הסביבה הינה תוצאה של פעילות תעשייתית מתגברת, מאז המהפכה התעשייתית ומהווה בעיה גלובלית מתעצמת. בעשורים האחרונים התפתחה מדיניות מתקנת, על מנת לתקן את הנזק הסביבתי.

תגים:

אסטרטגיה ירוקה · משאבים · יכולות · יכולות ליבה · מוצרים ירוקים · איכות סביבה · איכות הסביבה · סביבתי · מוצרים ירוקים · שיווק סביבתי · ירוק

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "אסטרטגיה ירוקה ככלי להשגת יתרון תחרותי בר קיימא", סמינריון אודות "אסטרטגיה ירוקה ככלי להשגת יתרון תחרותי בר קיימא" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.