היישום אינו מחובר לאינטרנט

הפנתרים השחורים- הבניה רטורית של בעיה חברתית

עבודה מס' 068142

מחיר: 217.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינת השימוש באמצעים רטורים כדי לעורר מודעות לבעיה חברתית, תוך שימוש במקרה מבחן של תנועת הפנתרים השחורים.

2,389 מילים ,4 מקורות ,2010

תקציר העבודה:

תנועת הפנתרים השחורים הינה תנועת מחאה ישראלית אשר הוקמה בשנת 1971. הרקע להקמת התנועה היה תחושת הקיפוח העדתי והאפליה שחשו חבריה מצד השלטון על רקע מוצאם המזרחי. בעבודה זה אתמקד באחד הפרסומים הראשונים של התנועה "דבר הפנתרים השחורים" ואבחן את הדרך שבה עושה התנועה הבנייה רטורית של בעיה חברתית על פי המודל הרטורי של סטיבן טולמין.

קטע מהעבודה:

טענתי היא כי בחינה של הביטאון, על שלל כתבותיו וידיעותיו, על פי הקריטריונים של המודל שהוצג בחלק ג' לעבודתי תראה כיצד הבנתה תנועת הפנתרים השחורים את הקיפוח על רקע עדתי כבעיה חברתית ראשונה במעלה, הדורשת התייחסות מיידית של השלטון והחברה הישראלית כולה. להלן אבחן את תוכן הביטאון על סמך המודל הרטורי שהוצג לעיל:
Grounds (תשתית)
בביטאון מופיע תיאור של המצב הבעייתי של קיפוח המזרחיים כפי שעולה במובלע ובמישרין ממכלול הכתבות. נוכל לראות שימוש במרכיבים אותם תיאר טולמין.
א. מתן דוגמאות מייצגות- בעמוד 2 לעיתון מופיעה ידיעה שכותרתה "התאבדות בשל מצוקה כלכלית".

תגים:

הבניה רטורית · פנתרים שחורים · תנועה חברתית · מחאה · רטוריקה · מזרחיים · אפליה עדתית · שסע חברתי · מחאה חברתית

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הפנתרים השחורים- הבניה רטורית של בעיה חברתית", סמינריון אודות "הפנתרים השחורים- הבניה רטורית של בעיה חברתית" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.