היישום אינו מחובר לאינטרנט

חברת סנו - אסטרטגיית הארגון

עבודה מס' 068133

מחיר: 302.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח החברה ובחינת האסטרטגיות שלה.

4,593 מילים ,6 מקורות ,2009

תקציר העבודה:

עבודה זו ניתחה את חברת סנו. החברה הוקמה בשנת 1965 על ידי ברונו לנדסברג, הונפקה לבורסה בשנת 1982 והיא החברה המובילה בייצור ומכירת מוצרי צריכה שאינם מזון - טואלטיקה, מוצרי היגיינה, מוצרי ניקיון עבור מפעלים, תעשייה, בתי חולים, בתי ספר ולשוק הפרטי. סנו מראה שיפורים במחזורי מכירה בסדרי גודל של מאות מיליוני דולרים בשנה וברווחים הנקיים. החברה מעסיקה מעל ל- 1,000 עובדים ובהחלט היא חברה המשפיעה על השוק הישראלי. בשנים האחרונות החלה לחדור לשווקים בחו"ל ומצליחה להדביק את הצלחתה גם בשווקים זרים כדי תמיכה של מערך התפעול ומחלקת הייצוא.
עבודה זו ניתחה את חברת סנו על פי מודלים ספרותיים ואקדמיים - בחינת האסטרטגיות הננקטות על ידי מנהלי החברה - הובלה על ידי מוצרים רבים ואיכותיים, חדשנות מתמשכת של שיפור מוצרים קיימים, אבולוציה מובהקת החברה משפרת ומתחכמת מוצרים ישנים כדי להתאימם לצרכי הציבור תוך התחשבות באיכות הסביבה - מוצרים ירוקים ותוך כדי התחשבות בתנאי האקלים בארץ.
בהמשך, עבודה זו בחנה את מיצובה של החברה בשוק ונמצא כי החברה ממוצבת במעלה הדירוג ומהווה איום על כל חברת ייצור מוצרי צריכה. מעבר לכך נבחנו הגורמים לפיתוח סל המוצרים כפי שראינו לעיל, סנו מתחשבת בשלל גורמים שונים תוך התחייבות לייצר מוצרים חדשים ואיכותיים.
לסיום נמצא כי סנו מצטיינת בכל הקשור הישראלי, מבחינת התאמת מוצר לאוכלוסיה, אספקת המוצרים בזמן והתחדשות מתמדת, הרצון לכניסה לשווקים חדשים מעבר לים הובילו לבחינת מודלים אקדמיים למתן עזרה למנהלי החברה. נמצא כי יש לנתח את מודל ארבע הפינות של פורטר לניתוח המתחרים מעבר לים, עקב ההיכרות השטחית יש לדעת מי המתחרים החזקות והחולשות כדי לנקוט בחדירה נכונה לשווקים.

תוכן עניינים:
תקציר
חלק א:
1. מבוא
2. הצגת הארגון
3. אסטרטגיית החדשנות בארגון
3.1 האסטרטגיה העסקית
3.2 מידת ההלימה בין אסטרטגיית החדשנות לבין האסטרטגיה העסקית
3.3 סוג החדשנות
3.4 מיצוב הארגון בהובלה בשוק החדשנות
3.5 המודל המשולב לפיתוח המוצרים
3.6 הגורמים המשפיעים על פיתוח סל המוצרים
3.7 יעדים לפיתוח
3.8 ממשקים בין חדשנות לשיווק
חלק ב:
מרכיבי התשתית הארגונית
חלק ג':
השגת יעדי החדשנות
סיכום
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

3.1 האסטרטגיה העסקית: המוביליות תתבטא במישורים הבאים:
1. מובילות במוצרים ובאיכות: האיכות שהחברה מציעה הינה איכות גבוהה, במחירים סבירים, אשר מתאים לקהל הלקוחות הרחב.
סנו בלטינית פירושו בריא. ולכן בחזית החזון ב"סנו" עומדת תמיד טובתו, נוחותו ובריאותו של הצרכן הישראלי, ע"י התאמת מגוון רחב של מוצרים לכל צורך ושווה לכל כיס, ע"י מחקר והבנת הדרישות של הצרכן בישראל, יחד עם התאמת המוצרים לתנאי האקלים והחיים בישראל.

2. מוביליות ביחס ובשירות ללקוח: "מה הבעיה? קחו סנו!", מתארת את דרכה של החברה:

תגים:

טואלטיקה · ניקיון · חומרי ניקוי

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "חברת סנו - אסטרטגיית הארגון", סמינריון אודות "חברת סנו - אסטרטגיית הארגון" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.