היישום אינו מחובר לאינטרנט

שיווק בתקשורת חברתית - Google PageRank

עבודה מס' 068105

מחיר: 181.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: אלגוריתם ה-Google Pagerank ושיווק ברשתות חברתיות

3,167 מילים ,17 מקורות ,2009

תקציר העבודה:

PageRank הוא אלגוריתם שפותח ע"י לארי פייג וסרגיי ברין, המייסדים של גוגל, בשנת 1998, והוא אחד מיותר מ-200 גורמים שעליהם גוגל מבסס את סדר ההצגה של תוצאת החיפוש.[1]
מטרת העבודה היא לנתח את אלגוריתם ה-PageRank של גוגל ולבחון את שימושיו בשיווק ברשתות חברתיות.

תוכן עניינים:
מהו PageRank?
כיצד עובד ה-PageRank?
דוגמה לאופן חישוב ה-PageRank (כולל תרשים)
שימושים אפשריים ל-PageRank
PageRank בקונטקסט של רשתות חברתיות
מה היתרונות והחסרונות של PageRank?
מה הפוטנציאל של PageRank?
סיכום

קטע מהעבודה:

ניתן לחשוב על PageRank כמודל של התנהגות של גולש באינטרנט [2]. האלגוריתם של PageRank מחזיר ערך מנורמל שמייצג את ההסתברות שמשתמש המקליק על לינקים באינטרנט בצורה אקראית יגיע בסופו של דבר לעמוד מסויים, כאשר יש גם סבירות (שנמצא שהיא קרובה ל-15% וזה הערך שגוגל מניחה בחישובים שלה [2]) שהמשתמש יפסיק להקליק על לינקים ויעבור לכתובת אחרת של מסמך אקראי ברשת שאינו מקושר ישירות למסמך המקורי. הציון של כל מסמך מקושר תלוי במספר הקישורים המכוונים אליו ובציוני המסמכים המקשרים, לכן יש צורך במספר איטרציות על מנת לחשב את מספרי הערכים המקורבים לערכי PageRank התאורתיים האמיתיים. ניתן לחשב את הערכים האלה לרשת מקושרת בכל גודל שהוא.

תגים:

גוגל · שיווק · רשתות חבריות · רשת חברתית · שיווק רשתי · אינטרנט · מנועי חיפוש · google · pagerank · שיווק באינטרנט · תקשורת חברתית · מנוע חיפוש

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שיווק בתקשורת חברתית - Google PageRank", סמינריון אודות "שיווק בתקשורת חברתית - Google PageRank" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.