היישום אינו מחובר לאינטרנט

שביתת ארגוני הסטודנטים מול שביתת הסגל הבכיר (תרגיל)

עבודה מס' 068104

מחיר: 181.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: השוואה בין שתי השביתות בפרמטרים של הדינמיקה התקשורתית, הפוליטיקה הארגונית והתרבות הארגונית.

1,947 מילים ,7 מקורות ,2009

תקציר העבודה:

עבודה זו תעסוק בשביתת הסטודנטים (2007) אשר התעוררה בעקבות הקמת ועדת שוחט אשר החליטה לבטל את מסקנות ועדת וינוגרד שקבעה לקצץ את שכר הלימוד של הסטודנטים, בהשוואתה לשביתת הסגל הבכיר (2007) אשר ניסתה להילחם בשחיקת השכר שנוצרה לטענת מרצי הסגל הבכיר.
אני אנתח את שתי השביתות הללו ע"י שלושה מאפיינים שונים- הדינמיקה התקשורתית, הפוליטיקה הארגונית והתרבות הארגונית, ושלוש שאלות מחקר שונות לכל היבט.
תחילה אנתח ואשווה את הדינמיקה התקשורתית אשר נוצרה במהלך שביתת הסטודנטים וארגוני הסגל הבכיר באמצעות התקשורת האנכית. אבחן דינמיקה זו ע"י שאלת המחקר- כיצד התקשורת האנכית מנתחת את מאבקם של הסטודנטים אשר נרקם בזמן השביתה בהשוואה למאבקם של הסגל הבכיר?
לאחר מכן אני אנתח ואשווה את הפוליטיקה הארגונית במהלך שביתת הסטודנטים והסגל הבכיר, ואבחן פוליטיקה זו ע"י שאלת המחקר- כיצד המשחק הפוליטי בא לידי ביטוי בשביתתם של הסטודנטים אל מול שביתתם של הסגל הבכיר?
לסיום, אסביר את התרבות הארגונית אשר התפתחה במהלך השביתה בין ארגוני הסטודנטים לעומת התרבות הארגונית אשר התפתחה בשביתת הסגל הבכיר. אבחן זאת ע"י שאלת המחקר- כיצד ההיבט הגלוי בא לידי ביטוי בשביתת הסטודנטים לעומת ההיבט הגלוי בשביתת של הסגל הבכיר?

קטע מהעבודה:

אנתח את הדינמיקה התקשורתית אשר נוצרה במהלך שביתת הסטודנטים ושביתת הסגל הבכיר ע"י התקשורת האופקית. תקשורת ארגונית אופקית מתנהלת בין משתתפים ברובד ארגוני זהה, כלומר אלה המשתייכים לאותה יחידה בארגון עצמו או ליחידות-משנה מקבילות.
היא משמשת בד"כ לחילופי מידע בין ממלאי תפקידים השותפים לפעילות ארגונית מסויימת ולצורכי תיאום בין מספר פעילויות שונות המתנהלות בעת ובעונה אחת בחלקים שונים של הארגון (סמואל, 1996).
משתני התקשורת האופקית:

תגים:

שביתה · סגל בכיר · אגודת הסטודנטים · שביתות ארגון

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שביתת ארגוני הסטודנטים מול שביתת הסגל הבכיר (תרגיל)", סמינריון אודות "שביתת ארגוני הסטודנטים מול שביתת הסגל הבכיר (תרגיל)" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.