היישום אינו מחובר לאינטרנט

אחריות חברתית בעסקים-פולקסווגן

עבודה מס' 067997

מחיר: 181.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: הסוגיות הסביבתיות עימן החברה מתמודדת, הביצועים שלה בתחום זה, בהשוואה לביצועים של חברת מאזדה.

2,249 מילים ,3 מקורות ,2009

תקציר העבודה:

תעשיית הרכב ומוצריה צורכים משאבים עצומים כגון: כמחצית מצריכת הנפט העולמית, כמחצית מתפוקת הגומי, כרבע מתפוקת הזכוכית וכשישית מתפוקת הפלדה בנוסף לכך, מדובר בתעשייה שגם תהליך ייצור וגם התוצר הסופי מזהמים את איכות האוויר והסביבה בכלל.
העקרונות הסביבתיים של חברת פולקסווגן מהווים קו מנחה לכל היחידות היצרניות של הקבוצה בעולם, לעמוד ולפעול באחריות כלפי הלקוחות, החברה, והסביבה, על ידי שיפור מוצרי החברה תוך כדי התייחסות להתאמות הסביבתיות ושימור משאבים כחלק אינטגראלי ממדיניות החברה. פעילויות החברה מבוססות על גישה זהירה לאתגרים אקולוגיים.

תוכן עניינים:
1.הקדמה- תיאור החברה שנבחרה, תחום פעילותה, הנושא בו בחרתם לעסוק והסיבה לעיסוק בנושא זה. תיאור קצר של חברת ההשוואה.
2.הצגת הממצאים וניתוח שלהם.
3.מסקנות וסיכום.

קטע מהעבודה:

כדרך אפקטיבית להפחתת פגיעה באקלים פולקסווגן אימצה גישה המשתמשת בכל מחזיקי העניין. גישה זו צריכה לקחת בחשבון את כל התורמים הפוטנציאלים של כל קבוצות אלה ובמיוחד את היצרנים עצמם, תעשיית הדלקים, ובמיוחד הנהגים. מטרת החברה היא להביא לשוק את "היצירה" בטכנולוגיה אפקטיבית אשר תיתן את האיזון בין שמירה על הסביבה, בטיחות, נוחות תפקוד, ועלות. קבוצת פולקסווגן מחויבת לצמצם כל השפעה שלילית על הסביבה כתוצאה משימוש במוצריהם. קבוצת פולקסווגן פועלת בכל האמצעים להפחית את השפעתה על האקלים והסביבה כתוצאה מפעילות והשימוש במוצריה.

תגים:

מכונית · מכוניות · ייצור · כלי · רכב · אוטו · יצרנית · תעשייה · ייצור · ייבוא · איכות · הסביבה · אקולוגיה · ירוקים · ירוק

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "אחריות חברתית בעסקים-פולקסווגן", סמינריון אודות "אחריות חברתית בעסקים-פולקסווגן" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.