היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניהול שיווק ותפעול שירותים - גן חיות בלונדון

עבודה מס' 067932

מחיר: 168.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח הארגון והמלצות לשיפור.

3,773 מילים ,10 מקורות ,2009

תקציר העבודה:

מאז פתיחתו בשנת 1828, תרם גן החיות של לונדון תרומה ממשית להתמקדות ולעניין של המדינה בהיסטוריה של עולם הטבע. גן החיות עוצב באופן כזה שיוכל לאכלס ולהציג את "האוסף העצום של בעלי החיים". בתחילה הגן תפס שטח קטן והוא התרחב במהירות במשך השנים וכיום שטחו של הגן הוא 36 אקר.

בעבודה זו עלינו להציג המלצות להנהלה ואיך ההמלצות ישפיעו על עתיד הגן חיות.
להלן המלצותיי בקצרה:
1. לדאוג לחניה נוספת בזמנים שיש מבקרים רבים ואף על חשבון שטח הגן.
2. מתן שרות למבקרים צריך להשתנות ולהיות נעימה יותר גם אם זה יצריך שליחת עובדים לסדנאות שירות וגם הופעה אחידה של העובדים שניתן לזהות אותם מרחוק (דוגמת תלבושת אחידה ותג עם שם).
3. להוסיף עוד מספר מסעדות ולפתוח אותם בימים של מבקרים רבים (שבתות, חגים וחופשות). בנוסף לדאוג למוקדים בהם ימוקמו מכונות שתייה אשר יקלו על המבקרים.
4. שילוט גן החיות חייב להיות קריא ומובן בכל השפות על כן יש להחליפו בכל הגן ובכל השבילים מה שיגרום למבקרים לרעננות מסוימת והתמצאות טובה יותר בגן החיות.

תוכן עניינים:
תקציר מנהלים
מבוא
1.א. קונספט השרות
1.ב. התייחסות לסדרי עדיפויות של לקוחות
1.ג. תוכנית הנהלה בתחום תפעול השרות ומענה לצפיות הלקוחות
1.ד. הצעה לשינוי חזון גן החיות
2. תפעול השרות ממוקד לשרות הלקוח
3. תוכנית פעולה לתפעול השרות
3.א. שלבי ביצוע Bench Marking
3.ב. אופן היישום של תוצאותBench Marking
3.ג. תוכנית לחישוב קיבולת השרות במחלקות השונות בגן החיות
3.ד. אופן היישום של מערכת התורים לשרות בגן חיות
3.ה. שיקולים בתכנון המערך הפיזי בגן החיות
סיכום
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

כאשר מתכנים את קונספט השרות עבור הקהל, יש לקחת בחשבון את גודלו, ייעודו, היקף פעילותו. היעד החשוב במיוחד לחשוב מראש מה היעוד המרכזי של המקום ואיך הקהל יכול להפיק מימנו את המרב. כפי שאומרים בנג'מין שניידר ודוד בואן בספרם "שרות מנצח בשוק תחרותי". שרות הוא מושג רב מימדי ובעל משמעות שונה בארגונים שונים. אולם בכל הארגונים, היחיד הקובע את רמת השרות הוא הלקוח.
אנו יודעים שגן החיות של לונדון הוא תיירותי, חווייתי, וגם לשם רווחים כלכליים. גן החיות מתבסס בעיקר על ביקור חד-פעמי, ועל קשר ארוך של מבקרים- ובהתאם לכך לבנות קונספט השרות.

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניהול שיווק ותפעול שירותים - גן חיות בלונדון", סמינריון אודות "ניהול שיווק ותפעול שירותים - גן חיות בלונדון" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.