היישום אינו מחובר לאינטרנט

על הפרק החמישי "The Film Image" בספר "Sculpting in Time"

עבודה מס' 067862

מחיר: 96.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: דיון בפרק בספרו של הבמאי טרקובסקי, העוסק בדימוי ה קולנועי.

1,786 מילים ,1 מקורות ,2009

תקציר העבודה:

עבודה זו היא סיכום ודיון מנקודת מבט של הכותב של הפרק החמישי בספר "Sculpting in Time" של הבמאי אנדריי טרקובסקי.

קטע מהעבודה:

כיאה לאהבתו הגדולה של טרקובסקי לספרות, שירה ומוזיקה קלאסיים ואיכותיים, הוא פותח את הפרק החמישי בספרו "לפסל בזמן" בציטוט של הסופר תומס מאן, האומר ש"הייחודיות של ההוויה הספיריטואלית שהיא פורצת גבולות חדשים מהתפיסה הרגילה שלנו, לעבר האינסוף, המוחלט, והיא מסמלת עולם שלם, ספיריטואלי, של מחשבות ורגשות אחרים".
אין קביעה מתאימה מזו לתאר את עבודתו וסרטיו של טרקובסקי. בפרק זה הוא מסביר מהו הדימוי הקולנועי לפי דעתו, ואיך דרכי העשייה הקולנועית, תוך שילוב של האלמנטים העיקריים בעשייה זו, מכוונים כולם לייצר דימוי כמו הדימויים ביצירותיהם האיכותיות של גדולי האמנים שאותם הוא מכבד ומעריץ - ברגמן וקוראסווה, לאונרדו דה-וינצ'י ובאך. להם היכולת המופלאה לבחון את החיים במדויק, כאילו הם הולכים לאחור ובוחנים את העולם ממרחק.

תגים:

אנדריי טרקובסקי · במאי רוסי · סמינריון · לפסל בזמן · השימוי בקולנוע · הדימוי הקולנועי · דימוי · קולנוע · The Film Image · Tarkovsky

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "על הפרק החמישי "The Film Image" בספר "Sculpting in Time" ", סמינריון אודות "על הפרק החמישי "The Film Image" בספר "Sculpting in Time" " או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.