היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניתוח והערכת שווי חברת ישרוטל בע"מ

עבודה מס' 067791

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח הענף והחברה ובחינת היבטיפ פיננסיים.

12,626 מילים ,12 מקורות ,2007

תקציר העבודה:

העבודה סוקרת את ענף המלונות בכלל ואת חברת ישרוטל בפרט. הסקירה כוללת ניתוח מגמות בענף המלונאות; התייחסות לענף התיירות אשר מהווה השפעה אדירה על ענף המלונאות; סיכונים בענף, ומאפיינים בולטים. הסקירה מבוססת על דו"ח הדירקטוריון, מאמרים כלכליים על הענף, ואתרי אינטרנט.
בחרנו את חברת דן כבסיס להשוואה שכן חברת מלונות דן מקבילה בגודלה ובאופייה לחברת ישרוטל, על אף שינויים אסטרטגיים בין החברות ובקהל היעד שאליו מופנים עיקר המאמצים. חשוב לציין שחברת דן היא המתחרה העיקרית של ישרוטל.
בעבודה סקרנו את ההיבט הפיננסי תוך שימוש בכלים פיננסיים, כגון: יחסים פיננסיים, ניתוח תזרים המזומנים ועוד, ניתוחים אנכיים ואופקיים לאורך השנים.
בסיכום העבודה ערכנו לחברת ישרוטל הערכת שווי בשיטת ה- DCF.

תוכן עניינים:
1.מבוא
2.סקירת ענף המלונאות
3.סקירת חברת ישרוטל בע"מ
4.ניתוח S.W.O.T
5.ניתוח מגמות
6.ניתוח יחסים פיננסיים
7.ניתוח הדוח על תזרימי מזומנים
8.סיכום ממצאים לפני הערכת שווי
9.הערכת השווי
10.סיכום ומסקנות
11.ביבליוגרפיה
12.נספח

קטע מהעבודה:

מרבית האורחים ישראליים מגיעים באמצעות סוכני נסיעות (כ-50%-45%).כ 37% מהאורחים מבצעים הזמנות דרך מרכז הזמנות הרשתי של ישרוטל-ישרוטל ישיר.יתרת האורחים מבצעים הזמנות דרך מחלקת "קבוצות ישיר", מועדוני החברים,אתר האינטרנט באמצעות הזמנות ישירות למלונות השונים.עונת תיירות הפנים מגיעה לשיאה בעונות המעבר והקייץ (אפריל-אוקטובר),ברבעונים השני והשלישי.הסוכנים הישראליים בתחום תיירות הפנים פועלים ע"פ הסכמי התקשרות עם המלונות,ועל פי מחירי מחירון ובניכוי עמלות(עמלות מכירה ועמלות תמריץ).
השקעה בתיירות הפנים היא מתן תחרות הולמת למתחרים ביעדים הפופולאריים בחו"ל - אגן הים התיכון. (קפריסין, יוון, תורכיה ועוד).

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניתוח והערכת שווי חברת ישרוטל בע"מ", סמינריון אודות "ניתוח והערכת שווי חברת ישרוטל בע"מ" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.