היישום אינו מחובר לאינטרנט

פסיכולוגיית גיל ההתבגרות - התפסן בשדה השיפון (ג'.ד.סלינג'ר)

עבודה מס' 067684

מחיר: 181.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: דיון בפסיכולוגיה התפתחותית של גיל ההתבגרות באמצעות הספר "התפסן בשדה השיפון" של ג'י.די סלינג'ר כהדגמה וניתוח ע"י שיטות ופסיכואנליטיקאים שונים.

4,910 מילים ,7 מקורות ,2005

תקציר העבודה:

גיל ההתבגרות הוא שלב לא קל בחיים אותו עוברים כל נער ונערה. ישנם ספרים ומחקרים רבים המנסים להסביר את התופעות המתחוללות בשלב זה ואת הגורמים לכך. זהו גיל בו חלים כל כך הרבה שינויים- פיזיים, רגשיים, חברתיים וקוגניטיביים אשר כולם יחד וכל אחד לחוד, משפיעים על חיי המתבגר.

בעבודתנו נציג את ההגדרה למונח "התבגרות", ובנוסף נביא גישות פסיכולוגיות שונות לתופעת ההתבגרות כגון: סטנלי הול, מרגרט מיד, קורט לוין וביתר פירוט את גישותיהם של: פרויד, אריקסון ופיאז'ה.
בהמשך נתאר תקציר של הספר ואת הניתוח הפסיכולוגי בהתאם לגישות השונות שהוצגו קודם לכן.

תוכן עניינים:
גיל ההתבגרות עפ"י גישות פסיכולוגיות שונות
תקציר הספר
ניתוח פסיכולוגי
סיכום
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

תחילתה של תקופת ההתבגרות ברורה- ראשית ההתבגרות המינית, כלומר כשמופיעים השינויים הגופניים- מיניים: לערך בגיל 11-12 אצל הבת ובגיל 12-13 אצל הבן. בגיל ההתבגרות השינויים הגופניים שחלים הינם רבים ומהירים: צמיחה מהירה בגובה, עלייה במשקל, התפתחות איברי המין הראשונים והמשניים, הופעתם של פצעי בגרות ושינויים בקול. לשינויים אלה השפעות רגשיות אשר הבולטות ביותר הן גיבוש זהות אישית, רכישת עצמאות ותנודות במצבי הרוח.

תגים:

התבגרות · פרויד · אריקסון · פיאז'ה · ספרות · ספרים · דמויות · דמות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "פסיכולוגיית גיל ההתבגרות - התפסן בשדה השיפון (ג'.ד.סלינג'ר) ", סמינריון אודות "פסיכולוגיית גיל ההתבגרות - התפסן בשדה השיפון (ג'.ד.סלינג'ר) " או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.