היישום אינו מחובר לאינטרנט

מסעדות קלווין - תפעול שירות

עבודה מס' 067609

מחיר: 240.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינת השירות ותכנית פעולה.

4,069 מילים ,13 מקורות ,2008

תקציר העבודה:

הנהלת רשת מסעדות קלווין הבינה שמסעדות נושא לא מצליחות כל כך בזמן האחרון. יחד עם זאת רשת מסעדות קלווין היא יוצאת דופן. דיויד טיטלמאן רואה הזדמנות להרוויח בענף המסעדנות הקשה. מסעדות הנושא הטרופיות הללו מציגות מתחם רחב הכולל חנויות. התוכניות של טיטלמאן הן להרחיב את הקונספט לקניונים כאלו בכל הארץ, כולל 7 אתרים חדשים שיוקמו ב- 2008 ועוד 6 שהקמתם מתוכננת לשנת 2009. יתרה מכך הוא צופה כי החברה תחזיק ב- 26 חנויות עד שנת 2012.
מטרת עבודה זו, הינה לאתר את הבעיות ולמצוא את הפתרונות הטובים ביותר עבור רשת מסעדות קלווין בכדי שתוכל לממש את החזון שלה:
חזון החברה הוא:
להוביל את שוק המסעדות תוך התמקדות בהגדלת נתח השוק וקהל המטרה ובמתן השירות ללקוח על פי דרישותיו.
להיות הטובים ביותר משמעותו לספק איכות, שירות, ניקיון וערך מעולים כדי שנגרום לכל לקוח בכל מסעדה לחייך.

מניתוח האירוע ניתן לזהות בעיות רבות הקיימות ברשת אשר מחייבות הערכה חדשה של הנהלת רשת המסעדות, תוך מימוש הפוטנציאל הגדול שיש למסעדות הרשת בצורה המקסימאלית וזאת על מנת להגדיל את כמות הלקוחות, ולהעלות את ההכנסות ורווחיות הרשת.

בעבודה זו אציג את המונח Services cape - היעדים והגורמים הפיזיים להגברת הפעילויות של העובדים והלקוחות. בנוסף ארחיב על המושג קונספט השירות ומרכיביו בהקשר של יישום במסעדה.
משם אמשיך לאיכות השירות וכל האלמנטים שמסביבו ואסיים בתוכנית פעולה לתפעול השירות.
לצורך השגת מטרות העבודה אשתמש בכלים שניתנו לי במשך הקורס ואשר יבואו לידי ביטוי בעבודה.

תוכן עניינים
תקציר מנהלים
מבוא
Servicecape
קונספט השירות
איכות השירות
אלמנטים ניהוליים
אלמנטים מבניים
מטריצה של חשיבות/חיוניות של גורם מול אופן הביצוע

תוכנית פעולה לתפעול השירות (BENCHMARKING)
סיכום
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

מתוך המאמר של Boom & Bitner אנו למדים שהמושג Servicecape בא להדגיש את ההשפעה של הסביבה הפיזית שבא מתקיים שירות ולאיזה חלק מהשירות הוא לוקח, כמו כן כיצד השפעת הסביבה מתייחסת כלפי הלקוחות והמעסיקים.
ההבנה של המושג Servicecape נחוצה היא אשר נותנת מערך מסודר של השירות בחברות הפירמה ויש להתייחס ל- 2 אלמנטים עיקריים:
1. לפתח את הסביבה הארגונית בצורה שתדבר לתענוג הלקוח, יש לקחת בחשבון מצב מקיף ולהתייחס למאפיינים כגון: רעש, תאורה ומוזיקה אשר משפיעות על ההנאה ומצב הרוח של הלקוח הבא לקבל שירות מהחברה.
2. סידור מרחבי ופונקציונאלי אשר בו 2 אספקטים חשובים: תכנון והפצה. המטרה של תכנון והפצה הינה לספק ללקוחות חשיפה ליותר סחורה אפשרית בכוונה שיצרכו שירותים לאורך כל הדרך. ה- Servicecape ייקח בחשבון למי המעורבות היחסית הגבוהה ביותר ללקוח? או לעובד? ועל סמך זה יבצעו את תהליך הסידור המרחבי ועיצוב הסביבה.

תגים:

מסעדנות · שירותיות · ניהול התפעול · Servicecape

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מסעדות קלווין - תפעול שירות", סמינריון אודות "מסעדות קלווין - תפעול שירות" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.