היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניהול ותפעול שירותים בגן החיות בלונדון

עבודה מס' 067764

מחיר: 181.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח עסקי על פי מודלים של תפעול השירות .

8,884 מילים ,8 מקורות ,2007

תקציר העבודה:

במסגרת העבודה מציגה הכותבת את המענה של קונספט השירות הן מצד דרישות הלקוח והן מצד מצב השוק.
הכותבת מציגה את הגירעון החריף של גן החיות בלונדון בשל ירידה במספר המבקרים ובשל עמדותיו המשתנות של הציבור בסוגיית בעלי חיים בתנאי שבי.
הכותבת מגדירה את קונספט השירות תוך תשומת לב לאלמנטים מבניים וניהוליים, חבילת השירות, יתרונות וחסרונות, אסטרטגיות, נדבכים ואיכות השירות.
בחלק הראשון: הכותבת בחרה להציג את קונספט השירות בגן החיות שבלונדון באמצעות תפיסת BPR ו-C3. באמצעות מטריצת חשיבות הביצועים זוהו חמש פעולות שעל ההנהלה לבצע מיידית. הכותבת העלתה מגוון הצעות במגע עם העובדים, המראה של הגן, היכולת להבחין בבעלי חיים ולצפות בהם, דאגה וטיפול במבקרים, קשב ונכונות לעזור. במקביל שונה חזון גן החיות במטרה לשאוף להשיג איזון בין האדם לטבע.
בחלק השני: הכותבת מציגה את השירות הניתן ללקוח באמצעות חמש מערכות יחסים: צורת קבלת השירות- מוחשי/בלתי מוחשי, סוג מערכת היחסים בין השירות ללקוח-מתמשך/מובדל, המידה בה השירות מותאם אישית-גבוה/נמוך, מידת הביקוש והתנודות-צר/רחב, זמינות נקודת השירות-בודד/רבים.
הכותבת ממחישה כיצד השירות ניתן כיום ואיפה יש לראות את הארגון בעתיד כנותן שירות.
בחלק השלישי:
הכותבת בונה תוכנית פעולה לתפעול יעיל של השירות:
* באמצעות Benchmarking חיצוני/פונקציונאלי לגן החיות ספארי שברמת גן, הועלה ניסיון לגבש תהליך לגבי נוחות ושמחה של בעלי החיים, מתוך רצון לממש ללקוחות גן החיות בלונדון את ציפיתם הגבוהה ביותר-תוך העתקת תהליך מרעה פתוח בספארי כמענה לעמדותיו של הציבור.
* ניהול קיבולת-שינוי אסטרטגיה קיבולת רודפת ביקוש לאסטרטגיה לניהול הביקוש מכיוון שקיבולת תנודתית קשה לחיזוי ולכן הכותבת מנסה בדרכים שונות לכוון את הביקוש לפגוש בקיבולת הזמינה באמצעות: החלקת ביקוש, תמריצי מחיר, שינוי ייעוד בזמן שפל, פיתוח שירותים משלימים, שימוש בהזמנות מראש.
* ניהול תורים-ניסיון לקצר את התורים או להפוך את התורים לנסבלים יותר.
* תכנון המערך הפיזי

הכותבת מציגה שהטמעת השינוי באמצעות התאמה של גן החיות לתפיסה ולעמדות של הציבור ולזיהוי ציפיותיהם של המבקרים תהווה עתיד פיננסי בטוח לגן החיות של לונדון למשך מספר שנים אינסופי.

תוכן עניינים:
מבוא
פרק ראשון:
קונספט השירות
קונספט השירות של גן החיות בלונדון
קונספט השירות בגן החיות של לונדון ביחס לציפיות של הלקוחות
פעולות ההנהלה להתאמה בין ביצוע השירות לציפיות הלקוחות
חזון גן החיות
פרק שני:
תפעול ממוקד לקוח
פרק שלישי:
benchmarking
ניהול קיבולת השירות
ניהול תורים במערכת השירות
תכנון המערך הפיזי של גן החיות
סיכום ומסקנות
ביבליוגרפיה
נספח- ממוצע ציוני הביצוע לעומת ציפיות הלקוח

קטע מהעבודה:

בשנת 1975 גן החיות של לונדון ניצב בפני תקופה של גרעון חריף, תרומות פרטיות קצו, הממשלה חדלה לספק כסף לצורכי פיתוח הון ומספר המבקרים ירד חדות. ירידה זו במספר המבקרים היא תולדה של מספר שינויים סוציו אקונומיים, בהרגלים החברתיים, גידול במספר בעלי הרכב, העדפות הקשורות לבילוי ופנאי, גידול בתחרות בין מספר ארגוני בעלי חיים, תנודות קיצוניות במספרי המבקרים מידי יום (הימים העמוסים ביותר הם סופי שבוע, חופשות הקיץ, פסחא ופגרת הבנקים במהלך אוגוסט), בהתאם לעלייה וירידה במידת העניין הציבורי, בעקבות ירידה בהשקעה ושינוי בתפיסת הציבור הרחב בגין זכויות בעלי החיים-תוך שימת דגש על הדרישה לשימור בעלי חיים בטבע.
בכדי למזער את הגרעון התפעולי ולגרום לקהל לבקר בגן החיות יש להיערך באופן שבו רמת האפקטיביות של גן החיות תעלה לפי רמת שביעות רצון המבקרים.

תגים:

שירות מבקרים · סיפוק לקוח · גן חיות · זואולוגיה · ניהול צרכים · איכות · תיירות פנאי · ספארי · Benchmarking

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניהול ותפעול שירותים בגן החיות בלונדון", סמינריון אודות "ניהול ותפעול שירותים בגן החיות בלונדון" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.