היישום אינו מחובר לאינטרנט

תפעול שירותים במסעדת קונספט - "גן קלווין"

עבודה מס' 067517

מחיר: 302.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: העבודה כוללת דיון ב: SERVQUAL ,SERVICESCAP, תכנית לניהול מלאי ולניהול קיבולת במסעדה, מודל הפערים מטריציית חשיבות ביצועים.

7,435 מילים ,11 מקורות ,2009

תקציר העבודה:

בזמן שאדם בוחר להיכנס למסעדה מסוימת האם האוכל לבדו הוא שמושך אותו למסעדה זו או אחרת? כיום ברור לנו שהוא אינו מחפש רק להשביע את רעבונו או להרוות את צימאונו אלא שהוא מצפה לחוויה הכוללת מראה, טעם, קול וריח התואמים את מצב רוחו ודימוי העצמי. ארגוני שירות בכלל ומסעדות בפרט אינן מוכרות רק מוצר אלא חוויה. המגמה האחרונה בעולם השיווק נקראת "פיתוח חווית לקוח" ועסקים וחברות רבות כמו גם מסעדות שמות דגש על יצירת חווית הלקוח במפגשים שלו עם החברה. אנו עדים כיום להתפתחותה של מגמה עולמית לפיה הצרכנים הופכים לבעלי ידע, וכתוצאה ממגמה זו החלה גישה חדשה שבה הקונספט השיווקי תופס את מקומו כאמצעי לבידול ומיקוד בתפיסת הלקוחות. במסגרת מגמה זו נוצר טרנד חדש ושמו "מסעדות קונספט". אלה הן מסעדות המציעות גימיק כלשהו הנועד לשנות את תפיסתו של הלקוח כלפי המסעדה והתחרות בתחום זה הנה רבה ומגוונת.
בשנים האחרונות משקיעים ארגונים יותר ויותר במראה החיצוני שלהם ובארגוני שירות בולטת המגמה עוד יותר שכן משיכת הלקוחות הנה חיונית להישרדותן.
עבודה זו בחנה את "גן קלווין" שהינה מסעדת קונספט בנושא טרופי הנמצאת בארה"ב. תחילה נבחן ה-Service Scape ונתנו המלצות לבעלי המסעדה לשיפורים בנושא ולדרכים להתמודדות עם בעיות בנושא. לאחר מכן הוסבר קונספט השירות ומרכיביו בהקשר למסעדה ובהקשר לאיכות השירות; נבחן מודלSERVQUAL ומרכיביו, ולסיום הוצגה תכנית לניהול קיבולת ותורים במסעדה ורעיונות לשימוש בטכנולוגיית המידע בהקשר למסעדה כאשר גם בתחום זה נעשה שינוי משמעותי בשני העשורים האחרונים וארגונים בכלל ומסעדות בפרט כבר אינם נראות או מתנהלות כפי שהיו בעבר.

תוכן העניינים
תקציר מנהלים
1. SERVICESCAP
א.מרכיבי ה SERVICESCAP
ב.המלצות לשיפור ה SERVICESCAP
ג.בעיות תפעוליות שהמסעדה עלולה להיתקל בהן
2.קונספט השירות
א.הסבר המושג, מרכיביו ויישומו על המסעדה
ב.חבילת שירות למסעדה
3.איכות השירות
א.SERVQUAL הסבר ויישום במסעדה
ב.מטריצת חשיבות ביצועים
ג.מודל הפערים
4.תוכנית עבודה תפעולית
א.תכנית לניהול קיבולת ושליטה בתורים
ב.תכנית לניהול המלאי והנדסת תפריט
ג.שימוש בטכנולוגיית המידע בתפעול המסעדה
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

SERVICESCAPE.1 - מונח המשלב בין המילים SERVICE ו-LANDSCAPE. מבטא את הקשר הדוק בין השירות לעיצוב. לפי ביטנר, עיצוב הסביבה הפיזית של הארגון משפיע על איכות השירות שהוא מספק. לדברי ביטנר ישנם שלושה משתנים סביבתיים המשפיעים על תגובות הלקוחות:
א. התנאים הסובבים (AMBIENCE) והם כוללים את הרקע של הסביבה, טמפרטורה, תאורה, רעש, ריחות ומוסיקה. ההשפעה של תנאים אלה היא משמעותית יותר כאשר הם קיצוניים (מוסיקה חזקה, טמפרטורה גבוהה).
ב. המערך המרחבי והפונקציונליות שלו. מתייחס לצורה שבה מסודרים סלים וריהוט, הגודל שלהם והיחס המרחבי ביניהם.
ג.סימנים, מסלים וארטיפקטים- איכות החומר שבשימוש. יצירות אומנות. תעודות ותמונות. ריצוף וחפצים העשויים להעביר משמעות סמלית וליצור התרשמות אסתטית כללית. (BITNER 1992).

תגים:

מטריצת · חשיבות ביצועים · מסעדה · מסעדת קונספט

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תפעול שירותים במסעדת קונספט - "גן קלווין"", סמינריון אודות "תפעול שירותים במסעדת קונספט - "גן קלווין"" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.