היישום אינו מחובר לאינטרנט

ריקוד ההורה בארץ ישראל

עבודה מס' 067485

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: התגלגלותו של ריקוד ההורה לארץ ישראל והתפתחותו.

2,039 מילים ,10 מקורות ,2004

תקציר העבודה:

ריקוד ההורה אשר כל כך מזוהה עם ישראל, למעשה הגיע מארצות הבלקן, אך למרות זו בשל היותה מקום נחמה ושמחה לחלוצים, תפסה ההורה את מקומה בלב העם והתפתחה עם השנים, וגם כיום שנדמה שההורה נמצאת בדעיכה, היא נמצאת כסממן הלאומי הן בארץ ובהן בחו"ל.

מטרתה של העבודה לסקור את התפתחות ההורה בארץ ישראל, ואת מקורה, העבודה כוללת גם את דמויות המפתח העיקריות של ההורה באותה עת, כגון ברוך אגדתי, לאה ברגשטיין,רבקה שטרומן וגורית קדמן. העבודה המקיפה ובנויה ממקורות רבים' בעיקרים מבית אריאלה.

תוכן עניינים:
מקור ההורה
מוזיקה וצעדי ריקוד ההורה
התפתחות ההורה בארץ ישראל
קיום ההורה כיום בארץ ישראל
סיכום וביבליוגרפיה

הערת מערכת: בעבודה לא צויינו מראי מקום.

קטע מהעבודה:

מקור המילה הורה הינה מהמילה היוונית Choreia שפירושה ריקוד, כזהה למילה כוריאוגרפיה אשר מגיעה מאותה מילה.
למרות שההורה נחשב ריקוד ארצישראלי, למעשה מקורה בבלקן, מקורו שם הוא ריקוד עם. באנציקלופדיה העברית (תשכ"ט, 938) זוהי הגדרה להורה:
הורה, מילה שאולה מהספה היוונית- מחול העם הוואלכי והוא מצוי גם במחולות של עם ארצות הבלקן האחרות , וכן האנטליה.
ההורה שמקורה בארצות הבלקן אינה זהה בכל המדינות, לדוגמה בבולגריה, אשר יש מספר סוגים שונים של ההורה, או כפי שהיא נקראת בבולגריה :HORO, בבולגריה יש להורה חשיבות רבה לסביבה הכפרית ולאורך החיים העממים.

תגים:

ברוך · אגדתי · מחול · מסכות · לאה · ברגשטיין · רבקה · שטרומן · עלייה · צעדי · ריקוד · מוזיקה · התפתחות · ריקוד · חלוציות · מחול · העם · גורית · קדמן

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ריקוד ההורה בארץ ישראל", סמינריון אודות "ריקוד ההורה בארץ ישראל" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.