היישום אינו מחובר לאינטרנט

הריסת אולם אוסישקין

עבודה מס' 067227

מחיר: 181.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: מדוע הריסתו של אולם זה יצר כל כך הרבה מתנגדים וכעס על ראש העיר חולדאי, ומה יש באולם שגרם לכל כך הרבה אנשים, אוהדי כדורסל ואוהדי הפועל ת"א בפרט לקום ולהתרעם כנגד ההחלטה.

3,815 מילים ,8 מקורות ,2006

תקציר העבודה:

מטרת העבודה הייתה לבחון מדוע אולם אוסישקין כפרט וספורט ככלל גורם לרגשות כל כך עזים וחזקים לאנשים. בעבודה זו ניסינו להוכיח שספורט ולאומיות הם דברים שקשורים זה בזה בצורה הדוקה. הספורט מייצג בעצם את העם והמדינה וקבוצה מייצגת עיר ואוכלוסייה. על כן אולם גם הוא מייצג עיר ומייצג אוכלוסייה מסויימת והריסתו נחשבת לבגידה בערכי העיר ובערכי האוכלוסייה.

קטע מהעבודה:

ספורט הוא אירוע שמאחד סביבו קהל רב ומאפשר לחיות את הרגע בכל עוצמתו.
בספרו "עידן הקיצוניות" מגדיר אריק הובסבאום את המאה ה-20 כמאה של לאומיות, לטוב ולרע. הסוציולוג, אמיר בן פורת, שכתב ספרים רבים על הקשר בין כדורגל ללאומיות, בחן זאת דרך המקרה של הכדורגל הישראלי. לדידו, המדינה ניכסה לעצמה את הספורט והשידוך בין ספורט ללאומיות נתפס כיום כדבר שבשגרה, כשהנבחרת הלאומית היא סמל למדינה ולאומה.

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הריסת אולם אוסישקין", סמינריון אודות "הריסת אולם אוסישקין" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.