היישום אינו מחובר לאינטרנט

בעיית השירות במלון גרנד בייץ

עבודה מס' 067215

מחיר: 162.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: תאור הארגון והתייחסות לבעיית השירות במלון.

2,390 מילים ,10 מקורות ,2008

תקציר העבודה:

עבודה זו בחנה את בעיית השירות במלון גרנד בייץ ועזרה להבין את ציפיות האורחים מתהליך השירות אותו הם מקבלים מרגע ביצוע ההזמנה אצל הסוכן ו/או ישירות דרך מח' ההזמנות של המלון.
בחלק הראשון של העבודה הוצג תאור הארגון הנבחר שהוא מלון גרנד בייץ, חזון הנהלת המלון בעיני מנכ"ל המלון, השירותים אותם הוא מציע לאורחיו השונים וקהלי היעד שמורכבים מתיירים, אנשי עסקיים שהם השוק העיקרי של המלון והלקוחות הישראלים. כמו כן, הוצג סיווג הארגון שהוא במהותו יצרן בתעשיית השירותים כלומר המלון יוצר את מוצריו שהם בעיקר חדרים ללינה ולהתאכסנות האורחים אך כולל בתוכו גם שירותי מזון ומשקאות, לאחר מכן הוצגה הסביבה התחרותית שבו הוא מתנהל תוך התייחסות למודל חמשת הכוחות של פורטר וניתוח swot, נמצא כי היתרון התחרותי מתבטא במיקום המלון ביחס למלונות אחרים ובקרבתם למרכזי הבילוי והים.
בחלק השני של עבודה זו ישנה התייחסות לבעיית השירות במלון שהיא ירידה משמעותית בהיקף המכירות משנת 2007 המאופיינת בפער מס' שלוש.
בהמשך ניתנו המלצות לפתרונות אפשריים לפתרון הפער שנוצר כגון: יצירת חזון ארגוני והטמעתו בעובדים, שיפור איכות השירות במלון.

קטע מהעבודה:

עם המעבר לשנת אלפיים עוברים ארגונים בארץ ובעולם מגמות ותהליכים רבים של שינוי בעקבות השפעות עולמיות וסביבתיות. עולם ארגוני משתנה זה מעורר אתגרים מהותיים בפונקציה הארגונית הנקראת ניהול. ניתן למנות שבעה אתגרים מהותיים לניהול: 1) גלובליזציה - גורם דומיננטי בתחרות, המחייב דפוסי חשיבה ותפיסה, יכולות וכישורים שונים; 2) מיקוד הלקוח - צמיחת התחרות מגבירה את לחצי הלקוח למהירות תגובה, איכות, מחיר וחדשנות של המוצר; 3) רווחיות באמצעות שליטה על עלויות והכנסות - חברות מנסות "לעשות יותר עם פחות".
מאמצע שנות התשעים מסתמנת מהפכה בשירות הלקוחות, שירות עפ"י קוטלר (1997) אצל Looy (2003) ככל מעשה או ביצוע שצד אחד מציע לצד אחר, שהוא במהותו אינו מוחשי ואינו כולל בעלות על דבר כלשהו.עפ"י Hasksever(2000) שירות הינו פעילות כלכלית המייצרת זמן, מקום, צורה, או תועלתיות פסיכולוגית.

תגים:

מלונאות · תיירות · גלובליזציה · שירות תפעול

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "בעיית השירות במלון גרנד בייץ", סמינריון אודות "בעיית השירות במלון גרנד בייץ" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.