היישום אינו מחובר לאינטרנט

טרנד ירוק: בניה ירוקה

עבודה מס' 067183

מחיר: 181.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירה כללית של ענף הבניה הירוקה תוך התייחסות להתפתחות הענף, שיטות שיווק ותפעול התחום.

3,968 מילים ,24 מקורות ,2008

תקציר העבודה:

התנועה הירוקה עוסקת באינטראקציה שבין בני האדם והטבע. התנועה הירוקה דוגלת בשימור משאבי טבע. חשיבותם של הנושאים הסביבתיים עולה בהתמדה בסדר היום הציבורי העולמי.
לענף הבניה ישנה השפעה משמעותית על איכות הסביבה והחיים, שכן קושר עמו מפעלים ותחומי עיסוק נוספים, יוצר מקומות עבודה, מפתח ובונה ערים ותשתיות, סביבות מגורים ועוד.
"בניה ידידותית לסביבה" הינה בניה המשלבת שיקולים סביבתיים, כחלק אינטגראלי ממערכת שיקולי התכנון והביצוע, תוך התחשבות בשמירת טבע, נוף ושטחים פתוחים. הבניה ממזערת נזקים לסביבה ומתחשבת במשאבים טבעיים זמינים, כגון: שמש, אור יום, אוויר, רוחות, ומים וזאת במטרה לשפר את האיכות הפיסית של הבנייה ובכך חוסכת עלויות תפעול לאורך זמן וכן כוללת אותם גורמים אשר אינם נחשבים כיום כ"עלויות", כגון דלדול משאבים, בזבוז אנרגיה לשם חפירה, הובלה וייצור החומרים וכו'.

במהלך העבודה יוצג הטרנד הירוק בכלל וענף הבניה הירוקה בפרט תוך התייחסות להיסטורית והתפתחות הענף, שיטות שיווק ותפעול התחום.

תוכן עניינים:
1. אינפורמציה על הטרנד ה"ירוק"
1.1 היסטוריה והתפתחות השיווק ה"ירוק"
2. אינפורמציה על הטרנד "בנייה ירוקה"
2.1 מהי "בנייה ירוקה"
2.2 התפתחות הטרנד "בנייה ירוקה" ( Green is Cool)
2.3 תקנים וקווים מנחים למבנים ירוקים
3. שינוי אסטרטגי של שיווק ותפעול
3.1 שוק המטרה
3.2 יסודות השיווק: P5
3.3 ניהול שרשרת אספקה
4. סיכום
5. ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

בשנים האחרונות החלה תאוצה בהטמעת החשיבה והשיקול הסביבתי לשגרת החיים בכל תחומי החיים וזאת במטרה לשמור על בריאותנו, איכות חיינו ושמירת משאבי הטבע גם לדורות הבאים. סקרים שנערכו בנושא הראו כי 85% מאוכלוסיית העולם המתועש מאמין כי שימור הסביבה הוא הנושא הציבורי החשוב ביותר. בנוסף נמצא כי בעולם המוצרים הידידותיים לסביבה קיימים לרוב יותר חסמים בדרך לליבו וכיסו של הצרכן(1). ישנם מכשולים רבים נוספים כגון: היעדר מידע ומודעות לגבי היתרונות של המוצרים הירוקים, חוסר אמון באמיתות הערך המוסף הירוק, הרגלי צריכה מקובעים של הצרכנים, זמינות נמוכה של מוצרים, טענות לגבי רמת איכות וביצועים לא מספקים, מוצרים שהם לא מספיק טרנדיים או סקסיים לטעמו של הצרכן ומחיר יקר מדי.
מרבית המכשולים הללו הם מכשולים תפיסתיים ששיווק נכון יכול לפתור.

תגים:

ניהול · השיווק · והתפעול · טרנד · ירוק · בניה · ירוקה · משאבי · טבע · איכות · הסביבה · עומס · סביבתי · אקולוגיה

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "טרנד ירוק: בניה ירוקה", סמינריון אודות "טרנד ירוק: בניה ירוקה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.