היישום אינו מחובר לאינטרנט

שיטת הביות (ROOMING IN) בבתי חולים בארץ ובעולם

עבודה מס' 067180

מחיר: 483.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: פתרונות כלליים כיצד ניתן לנהל וליעל עידוד הנקה בקרב היולדות, תוכניות עולמיות לעידוד הנקה, הכנסה וניהול של שיטת הביות כאחד הגורמים לעידוד הנקה בארץ ובעולם.

5,831 מילים ,17 מקורות ,2007

תקציר העבודה:

בשנים האחרונות חלה התקדמות ניכרת בידע המדעי על יתרונות ההנקה, מנגנונים בבסיס יתרונות אלה ובניהול המעשי של ההנקה.
היתרונות הם רבים ומשמעותיים לתינוקות, אמהות, משפחות והחברה. יתרונות אלה הם בתחום הבריאות, התזונה, האימונולוגיה, ההתפתחות, הפסיכולוגיה, הכלכלה והסביבה.למרות זאת, בישראל אחוזי המיניקות אינם גבוהים וגם משך ההנקה אינו ממושך.
הנתון המתקבל מסקר הלאומי הראשון של משרד הבריאות שפורסם בשנת 2000 עולה ששיעור של נשים המתחילות להניק הוא 86%. שיעור ההנקה כעבור 3 חדשים עומד על 51%.
(ministry of health, 2000)
במסמך רקע לדיון בכנסת בנושא של היבטים שונים של הנקה בישראל משנת 2003 נכתב שבין 81% ל85% נשים בארץ מתחילות להניק וכעבור 3 חדשים רק 45% יהודיות ו32% ערביות ממשיכות בהנקה בלעדית.
אין ספק שנתונים אלה מדאיגים ביותר ומדגישים את העבודה הרבה שיש להשקיע על מנת לשמר את אחוזי התחלת ההנקה כהמשכיים ומכאן שאחד ההדגשים העיקריים צריך להיות על הדרכה להנקה לאחר שחרור מבית החולים.
ברור שתפקיד הגורמים המטפלים הבאים במגע עם האם חייב להתייחס גם לקידום ועידוד הנקה בכדי ליצור סביבה אופטימלית להנקה.
אחת הטכניקות לעידוד הנקה זוהי שהייה משותפת של האם יחד עם התינוק לאחר הלידה הנקראת שיטת הביות ROOMING IN.

העבודה תעסוק בפתרונות כלליים כיצד ניתן לנהל וליעל עידוד הנקה בקרב היולדות, תוכניות עולמיות לעידוד הנקה, הכנסה וניהול של שיטת הביות כאחד הגורמים לעידוד הנקה בארץ ובעולם.

תוכן עניינים:
שיטת הביות (ROOMING IN)
מבוא
רקע
תוכניות עולמיות לעידוד הנקה
דרכי התמודדות עם מכשולים בהנקה
הכנסה וניהול של שיטת הביות בעולם (סקירת מחקרים)
ניהול של שיטת הביות בארץ
סיכום ומסקנות
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

חלב אם ייחודי למין האנושי ופועל כמזון תינוקות מושלם. מחקרים רבים מצביעים בבירור על יתרונותיה של ההנקה לכל: לתינוק, לאם, למשפחה, לחברה, לכלכלה ולסביבה.
בין מעלות חלב האם ניתן למנות יתרונות תזונתיים, חיסוניים, התפתחותיים, פסיכולוגיים,וכלכליים.
משרד הבריאות ממליץ על הנקה בלעדית עד תום החודש השישי לחיי התינוק ועל הנקה עם תוספות מהחודש השביעי ועד גיל שנה ואף יותר (תדריך להזנת התינוק הבריא והפעוט בישראל 2002).
אחד ממאפייני המחצית השניה של המאה העשרים, הייתה ירידה משמעותית במספר האמהות המניקות את תינוקותיהן. התופעה לא הבחינה בהבדלים גיאוגרפיים, חברתיים וכלכליים. ירידה במספר האמהות המניקות נרשמה בכל רחבי העולם בעיקר באזורים עירוניים בהם אמהות עובדות ממעמדות סוציואקונומיים גבוהים הפסיקו להניק בגיל מוקדם מאוד.

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שיטת הביות (ROOMING IN) בבתי חולים בארץ ובעולם", סמינריון אודות "שיטת הביות (ROOMING IN) בבתי חולים בארץ ובעולם" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.