היישום אינו מחובר לאינטרנט

האיחוד האירופי- כניסת בנק הפועלים לבולגריה

עבודה מס' 067123

מחיר: 265.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח הבעייתיות שבחדירת חברה חדשה לאיחוד האירופי והדרך להתמודד איתה.

8,263 מילים ,12 מקורות ,2008

תקציר העבודה:

במטלה הוצגו אמנות והסכמים שונים של האיחוד האירופאי הקשורים לחברה ישראלית ולענף הבנקאות, נותחה הסביבה החיצונית בבולגריה והסביבה הפנימית של הארגון לצורך הסקת מסקנות וקביעת אסטרטגיות מתאימות.
נבחנו חלופות לאסטרטגיות והוחלט כי החלופות המתאימות ביותר הינן אסטרטגיית תקיפה נוכח העובדה כי בנק הפועלים הינו ארגון גדול בעל חוסן פיננסי ובעל סניפים קיימים באירופה, ומאחר ומדובר במדינה פריפריאלית, הבנק יכול לבחור באסטרטגיית תקיפה מפני שכוחות השוק חלשים במדינה זו, למרות זאת, הבנק ייקח בחשבון שייתכן וינקטו נגדו אסטרטגיות הגנה, התבצרות או הגנת עומק. או אסטרטגיית מעקף באמצעות שימוש בבנקאות מקוונת והחלפת שדה הקרב.
לבסוף, הוסקו מסקנות לגביי המשך פעילות הבנק בבולגריה ובאירופה בכלל.

תוכן עניינים:
תקציר מנהלים
מבוא
האיחוד האירופי
-מוסדות האיחוד האירופי
הסכמים בין האיחוד האירופי לישראל
-הסכם ההתאגדות איחוד אירופי-ישראל
-אמנות
ניתוח על פי מודל חמשת הכוחות של פורטר
ניתוח SWOT
ניתוח אסטרטגי
-מודל TOWS
-מטריצת צמיחה/נתח שוק
אסטרטגיות תחרותיות לשוק האירופי
-אסטרטגית התקפה
-אסטרטגית הגנה
-אסטרטגית שיתוף פעולה
-האסטרטגיה בה ינקוט בנק הפועלים
סיכום ומסקנות
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

האיחוד האירופי הוא התאגדות של 25 מדינות באירופה, המשלבת בתוכה סממנים רבים של מדינה אחת, כגון פרלמנט משותף, כלכלה אחודה, מטבע אחיד בחלק מן המדינות החברות באיחוד (היורו) וסממני ריבונות נוספים. מקורו של האיחוד האירופי בארגון לשיתוף פעולה בין מדינתי שנוסד לאחר מלחמת העולם השנייה במטרה לשקם את אירופה ההרוסה ולמנוע מלחמות נוספות ביבשת. אט אט צבר הארגון עוצמה מדינית וכלכלית והרחיב, בהסכמת המדינות החברות, את סמכויותיו ואת מספר המדינות המשתתפות בו.
האיחוד האירופי יצר שוק אחד גדול ללא גבולות מדיניים. אנשים, סחורות וכספים נעים בתוך גבולותיו של שוק זה בחופשיות, ללא צורך בהצגת תעודות מזהות, ללא תשלומי מכס וללא הגבלת סכומי הכסף המועברים ממדינה למדינה בעסקות הכלכליות.

תגים:

האיחוד האירופי · בולגריה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "האיחוד האירופי- כניסת בנק הפועלים לבולגריה", סמינריון אודות "האיחוד האירופי- כניסת בנק הפועלים לבולגריה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.