היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניתוח חברת T.T.I. Telecom Interantional

עבודה מס' 067065

מחיר: 271.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח אסטרטגי ומבני של חברת תקשורת בינלאומית ציבורית הפועלת בסביבה עתירת מתחרים.

9,365 מילים ,2008

תקציר העבודה:

יעדי החברה ( מתוך אתר האינטרנט הרשמי של החברה ):
1. חברת T.T.I. תהיה המובילה בתחום מתן פתרונות בקרה לכל סוגי המפעילים הטלפוניים.
2. החברה תאפשר לחברות הטלפוניה לנהל ביעילות את ציודן.
3. החברה תמשיך להיות חברה בעלת מוצרים חדשניים ומובילים.
חברת T.T.I. נוסדה בשנת 1993 כחברת בת של חברת הציוד תים מחשבים הנסחרת בבורסה בת"א. החברה נוסדה כתוצאה מבקשה של חברת בזק הישראלית את ספקית החומרה שלה, תים, להמליץ בעבורה על חברת תוכנה אשר יכולה לתת מענה לצורך בנטור מגוון ציודיי תקשורת אשר בזק מנהלת. חברת תים החלה לבדוק פתרונות שונים אשר היו מצויים בשוק בזמנו, ע"י חברת הבת תים סופט, ולאחר בדיקה קצרה אשר כללה ניתוח מגמות השוק ושולי רווח אפשריים, החליטה תים כי היא זו אשר תבצע את הנטור וכל פתרונות התוכנה הנחוצות ולא תמליץ על חברות תוכנה אחרות. גרעין של כ- 12 מפתחים ומנהלים עזב את חברת תים סופט והחל בפיתוח פתרונות תוכנה לחברת בזק. לאחר התמקצעות קצרה על גבה של חברת בזק הישראלית, מכירה קטנה נוספת ולא רווחית לחברת סלקום ( עם כניסתה של זו לשוק התקשורת הישראלית ), עזרה החברה עוז, יצאה לכנס מפעילי תקשורת גדול אשר נערך כל שנה בארה"ב, ושם הציגה עצמה כחברה חדשה ודינמית בשם T.T.I.-Team Telecommunication LTD. החברה הצליחה לבצע מכירה ראשונה ללקוח בשם LCI בארה"ב, לקוח שלישי סה"כ בדרך ל- 61 לקוחות כיום.
החברה פועלת בשתי מחלקות עיקריות, למעט מחלקות כספים, שיווק ומכירות והן מחלקות הפרוייקטים, אשר מבצעות את העבודה למול הלקוחות, יוצרות אתם את הקשר ומנהלות את הפרוייקט עד סופו, ומחלקות המוצרים, אשר מספקת לפרוייקטים את הפתרונות הנחוצים לפי סוג הפרוייקט.
לפני שנפרט מהי חברה זו וכיצד פועלת, נרחיב על הענף בו היא פועלת, ונתמקד בשוק אליו פונה.

תוכן עניינים:
T.T.I. Telecom Interantional
ניתוח החברה תוך שימוש במודל S.W.O.T
ניתוח הענף לפי מודל פורטר-מודל חמשת הכוחות
האסטרטגיה של החברה
יתרונות תחרותיים אסטרטגיים של החברה למול המתחרים בענף
ניתוח החברה לפי מודל שרשרת הערך
אסטרטגיה עסקית, מיזוגים ורכישות

קטע מהעבודה:

נקודות חוזק:
* החברה מסוגלת לתת מענה לכל סוגי הבקרות האפשריות, תחת כל אופי טכנולוגי נתון, לכל סוג ציוד חומרה ולכל סוג של מפעיל תקשורת. בכך הנה חברת התוכנה היחידה בשוק המסוגלת לתת מענה כה מקיף ורחב. זהו יתרון תחרותי אסטרטגי ארוך טווח וקשה לחיקוי ע"י המתחרים.
* החברה מסוגלת לתת מענה לכל סוגי הציוד ובכל הטכנולוגיות ובכך מאפשרות ללקוח להקים מרכז בקרה אחד ויחיד ולחסוך עלויות העסקת עובדים רבים מחד תוך מיצוי מקסימלי של הציודים והקווים מאידך.
* לחברה ניסיון בן עשור באספקת כל הפתרונות, בכל הטכנולוגיות ולכל סוגי הציוד. זהו יתרון הראשון בשוק ולמעשה כעת החברה הנה היחידה בשוק הפועלת כך.

תגים:

מודל · SWOT · פורטר · שרשת · הערך · Abell · לאבחנה · עסקית · Business · Definition

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניתוח חברת T.T.I. Telecom Interantional", סמינריון אודות "ניתוח חברת T.T.I. Telecom Interantional" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.