היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניתוח עסקי של חברת הזנק (GOD), סטרטאפ

עבודה מס' 067024

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינה של בניית מערכת מידע לארגון.

8,274 מילים ,8 מקורות ,2007

תקציר העבודה:

המטלה מתבססת על תסריט חברת הזנק (start-up). המטרה העיקרית היא לאפשר לראות מצב עסקי נתון מהיבטים פונקציונאליים שונים, מה שמאפשר לבנות לארגון מערכת מידע. כאן נתאר את כל האלמנטים הקשורים (ייזום מערכת המידע, ניתוח מצב קיים, אפיון ראשוני וניתוח דרכי פעולה לפיתוח מערכת המידע).

המטלה תפרט את המרכיבים הבאים:
* תיאור הרעיון העסקי שלנו.
* סיכום המצב האסטרטגי של העסק באמצעות: SWOT, שרשרת הערך, TOWS, כולל הסברים מתאימים, כולל דיון בדרכים בהן יכולה טכנולוגיית המידע לתמוך במרכיבי שרשרת הערך לפי פורטר, וכן איך יכולה מערכת מידע מבוססת מחשב, לשמש בתוך האסטרטגיה הבסיסית של הארגון בכדי למזער את הסיכונים הנובעים מחולשות ואיומים, וכדי למקסם את היתרונות של החוזקות וההזדמנויות.
* פירוט מחזור החיים של מערכת המידע לעסק שלכם, החל מהדרישה הראשונית למידע, דרך שלבי ניתוח ועיצוב המערכת, פיתוחה ותפעולה, עד לסיום חיי המערכת (לגבי כל שלב יש להציג את תוכנו, מי מבצעיו ואת התיעוד המתקבל בסיומו).
* הגורמים שיש לקחת בחשבון במקרה של מעבר ממערכת מחשב ישנה לחדשה, כולל הסבר מפורט של כל גורם במונחים של עלות מול תועלת. יש לכלול גם את הגישות השונות להחלפת מערכות, תוך הצגת היתרונות והחסרונות של כל גישה, ואיך היא מתמודדת עם הגורמים הנ"ל.

תוכן עניינים:
פרק 1 - רעיון עסקי
פרק 2 סיכום המצב האסטרטגי
2.1 SWOT MODEL
2.2 הדרכים בהם יכולה טכנולוגיית המידע לתמוך בשרשרת הערך
2.3 הדרכים בהם יכולה טכנולוגיית המידע למזער סיכונים הנובעים מחולשות ואיומים ולמקסם יתרונות של החוזקות וההזדמנויות
פרק 3 - מחזור החיים של מערכת המידע
פרק 4 - החלפת מערכות המידע
4.1 הגורמים בהם צריך להתחשב במעבר ממערכת ישנה למערכת חדשה
4.2 עלות מול תועלת במעבר ממערכת ישנה לחדשה
4.3 מהן הגישות השונות להחלפת מערכת מידע יתרונות וחסרונות של כל גישה
4.4 אופן התמודדות של כל גישה מסעיף שלישי עם כל גורם מסעיף ראשון
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

חוזקות -
1. הסכם הפצה עם חברת ענק - כל פרוייקט ה GOD - מותאם אך ורק למשתמשי טכנולוגיית ה - ADSL שכידוע לכל מופעלת על ידי חברת בזק. חברת בזק היא אחת החברות החזקות בישראל ומבטיחה לתת תמיכה מלאה לאורך כל הפרויקט לרבות מוקד תמיכה טלפוני שיופעל במשרדיה בתל אביב.
2. כוח אדם מומחה איכותי - כוח אדם מומחה ואיכותי אשר הגה את הרעיון, תכנן את תצורת הממשק, טופוגרפיית הרשת ואיך בעצם כל הפרויקט יעבוד. כמו כן בהמשך לסעיף הקודם אנו מקימים מוקד תמיכה טלפוני 24\7 אשר ישב במשרדיה של חברת בזק בתל אביב ובעצם ייתן תמיכה טלפונית מלאה לכל הדורש.

תגים:

ניתוח עסקי · SWOT MODEL · TOWS MODEL · שרשרת הערך

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניתוח עסקי של חברת הזנק (GOD), סטרטאפ", סמינריון אודות "ניתוח עסקי של חברת הזנק (GOD), סטרטאפ" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.