היישום אינו מחובר לאינטרנט

הקשר בין ציפיות מהשרות ,שביעות רצון מהשרות לבין נאמנות לקוחות (הצעת מחקר)

עבודה מס' 067020

מחיר: 483.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בדיקת הקשר בין המשתנים בפאב "הבאבצ'ה".

9,184 מילים ,65 מקורות ,2008

תקציר העבודה:

"פאב הבאבצ'ה" (מקור השם הינו סבתא בשפה פולנית) נוסד בספטמבר 2005. הפאב ממוקם באזור השפלה בקיבוץ נגבה, אך מנוהל בבעלות פרטית ע"י בנים מבני הקיבוץ. פאב הבאבצ'ה מעוצב ברמה גבוה, איכותית ומכיל את מגוון האלמנטים החדשניים המקובלים כיום בפאבים. בנוסף, עובדי המקום מקצועיים ובעלי יכולות וידע נרחב בכל הנוגע למתן שירות ללקוחות, מכירות וידע בנושא מגוון המשקאות והאוכל שמציע המקום.
לקוחות הפאב העיקריים הינם בני גיל 22-27 תושבי הסביבה, שעיקרם בני מושבים וקיבוצים. מאז פתיחת המקום חלו שינויים רבים בעיצוב המקום כגון הרחבת המקום ללקוחות הפאב וכמו כן הרחבת משטחי העבודה : שני ברים נוספים, מטבח חדש ועמדת מלצריות.
עקב מחסור במקומות בילוי נוספים באזור ,פאב הבאבצ'ה אינו נתון כרגע, ללחץ תחרותי ומאז פתיחת המקום אפשר להבחין במספר גדול של לקוחות קבועים אשר מספרם רק הולך וגדל, מצב זה הינו חיובי ואף מוביל לשגשוג גדול בקרב בעלי המקום. עם זאת, מאחר והפאב הינו היחיד שפועל באזור אין בעלי המקום יודעים בוודאות, אם לקוחות המקום נאמנים למקום או נמצאים שם כי אין להם אלטרנטיבה אחרת. מעבר לכך, בעלי המקום מודעים לכך, שפריחתו של הפאב, תביא במוקדם או מאוחר לפתיחתם של פאבים מתחרים נוספים.

הבעיה העסקית
מאחר וכרגע הפאב הינו בלעדי באזור ולכן פועל בסביבה שאינה תחרותית, קיימת אי ודאות בקרב בעלי המקום באשר לתחומים הדורשים השקעה, בעיקר מנקודת מבטו של הלקוח. חוסר ודאות זו עלולה לגרום לבעלי המקום להשקיע בתחומים שאינם רלוונטיים, דבר שיביא מצד אחד לבזבוז מיותר של כספים, ומצד שני יגרום לכך שהפאב ימצא עצמו לא מוכן במקרה של פתיחתם של פאבים מתחרים באזור.

קטע מהעבודה:

כלי המחקר יהיה השאלון. כלי מחקר זה יועדף בשל היותו כלי נוח לאיסוף מידע מהיר וניתן לאסוף באמצעותו נתונים באופן אנונימי. לשאלון יתרון על פני כלים אחרים דוגמת ראיונות, שכן האחרונים היו נמשכים זמן רב והיו מקשים על איסוף מידע ממספר רב של משתתפים. עריכת ראיונות או תצפיות הייתה גם כרוכה בהפרעות בעבודת הפאב, מאחר והייתה נמשכת זמן ממושך וספק אם הלקוחות היו מוכנים לשתף פעולה בהם. כמו כן השאלון נקי מהטיות המראיין ומאפשר איסוף נתונים באופן יותר אובייקטיבי. השאלון יהיה מובנה ויהיה מורכב מארבעה חלקים:

תגים:

שירות · נאמנות לקוחות · בילוי · בארים · פנאי

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הקשר בין ציפיות מהשרות ,שביעות רצון מהשרות לבין נאמנות לקוחות (הצעת מחקר)", סמינריון אודות "הקשר בין ציפיות מהשרות ,שביעות רצון מהשרות לבין נאמנות לקוחות (הצעת מחקר)" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.