היישום אינו מחובר לאינטרנט

קמפיין הדור השלישי של החברות "אורנג'" ו"פלאפון"

עבודה מס' 066868

מחיר: 144.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: הצגה וניתוח ביקורתי של שני הקמפיינים הפירסומיים.

2,517 מילים ,15 מקורות ,2005

תקציר העבודה:

בעבודה זו בחרנו להציג את קמפיין הדור השלישי של החברות הסלולאריות - פלאפון ואורנג'. במהלך חודש דצמבר 2004, פרצו שתי החברות במקביל בקמפיין מסחרי רחב היקף במטרה ליידע את הציבור בהשקתו של הדור השלישי אצלן.
"הדור השלישי" של הסלולר מאפשר לצרכנים גלישה באינטרנט הסלולארי בפס רחב, המציעה מהירות גדולה יותר ממחשב ביתי (נכון לטכנולוגיה היום). כמו כן, הדור השלישי מאפשר העברת קבצים במהירות גדולה, צפייה בשידורי טלוויזיה בשידור חי, צפייה בסרטוני וידאו/ שידורים מוקלטים מראש ואף מאפשר הורדת קליפים ישירות למכשיר. טכנולוגיית הדור השלישי מאפשרת שיחות באמצעות וידאו (Video Conference), כך ששני המשוחחים יכולים לראות האחד את השני בזמן שיחה במכשיר הטלפון הנייד.
חשוב לציין, שנכון ליום כתיבת העבודה, שתי החברות לא מוכנות לחלוטין לקליטת "הדור השלישי" ושיווקו. באף אחת מן החברות אין פריסה רחבה של שירותי הדור השלישי, מספר המכשירים המוצע מועט ואף אינו קיים במלאי ואין ביקוש רחב לשירותים היקרים שמציעות החברות. השקת הקמפיין של אורנג' ופלאפון נוצרה מתוך מאבקי יוקרה על המודעות של הציבור לגבי היכולות של כל אחת מן החברות ולא מתוך השקת שירות מבוסס כפי שנהוג וכפי שנעשה בשתי חברות אלה בעבר.
חברות "סלקום", שבדרך כלל נוהגת לצאת בקמפיין מקדים לשירותים שעדיין לא נמצאים ברשותה (כפי שהיה בטכנולוגיית push and talk), בחרה שלא לצאת בקמפיין לדור השלישי כעת.
חשוב לציין, ששתי החברות נמצאות בתחילתו של תהליך הפרסום וסיימו את השלב הראשון בהשקת המוצר: שלב החדירה והמודעות, בו הן מודיעות לציבור על השירות עצמו. כפי שניתן לראות בימים האחרונים - כל החברות חזרו לפרסם וליידע את הציבור במבצעי סוף השנה, ואינן מתעסקות בהמשך הקמפיין, שעתיד להגיע בשבועות הקרובים, של הדור השלישי. הניתוח בעבודה זו מתמקד בשלב ראשוני זה, תוך סיכום הנתונים שהתגבשו בשתי החברות על בסיס השקת הקמפיין בלבד.
בעבודה זו נעמוד על המשותף והשונה בקמפיין של שתי החברות (פלאפון ואורנג') מבחינת המטרות, קהלי היעד, אופן הפנייה, שימוש בערוצי התקשורת, אסטרטגיה ועוד.

תוכן הענינים:
1. המוצר: "הדור השלישי" של הסלולר
2. השוואת פרמטרים פרסומיים בין שתי החברות
3. חלופה קריאטיבית
4. התייחסות ביקורתית
מקורות

קטע מהעבודה:

שתי החברות יצאו בפרסום המשכי בטלוויזיה: פלאפון הציגה גם את האפשרות לראות בכל מקום את משחקי הכדורגל של ליגת העל, בעוד אורנג' הציגה את המשך "מסיבת ההפתעה", בה חתן יום ההולדת מדבר בשיחת וידאו עם חברתו, הנמצאת במרחק ממנו, אך יכולה לראות ולהרגיש את החוויה שעליה מדברת אורנג' בהשקת השירות.

תגים:

פלאפון · אורנג' · דור · שלישי · קמפיין · השוואה · סלולרי · פרסום · שיווק · מותג · חדירת · מותג · ניהול · טלפונים · ניידים

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "קמפיין הדור השלישי של החברות "אורנג'" ו"פלאפון"", סמינריון אודות "קמפיין הדור השלישי של החברות "אורנג'" ו"פלאפון"" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.