היישום אינו מחובר לאינטרנט

קמפיין שיווק תקשורתי לארגון

עבודה מס' 064302

מחיר: 119.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: דיברור עמותה ובניית קמפיין שיווק תקשורתי

2,907 מילים ,2006

תקציר העבודה:

דוברים בתחום התקשורת חייבים להקנות שם טוב לעמותה (ללא מטרות רווח) בצורה הטובה שאפשר. לכן בעבודה זו בחרנו בארגון התנדבותי עולמי הדואג לטבע (wwf) ודיבררנו אותו.

תוכן עניינים:
מטרות הקמפיין.
מי אנחנו,איך נוצרנו,הצהרת מטרות,קווים מנחים של הארגון.
טבלת התוכניות השונות לשיפור המצב העולמי.
הצגת תוכניות הארגון והישגיו בשנת 2005/06.
ציפיות ויעדים לשנת 2006/07.
מקורות המימון והקצאת התקציבים לתוכניות השונות (ראה עמוד 6).
השלבים בקמפיין: שלב 1: תוכנית גיוס.
שלב 2: הכרת המצב בישראל שבו תתמקד החברה כחלק ממטרותיה.
אופן החדירה לתקשורת ("הצד השלישי").
פריסת לוח זמנים.
ההזמנה למסיבת העיתונאים.
לו"ז האירוע (מסיבת העיתונאים)+הפינינג.
פרויקטים שנתיים בשיתוף הערוצים המדעיים וכן yes ו-hot.
שת"פ בין הארגון wwf לגופים אחרים.
הפלייר למסיבת העיתונאים ולכנסים הראשוניים.
התגובה לשאלת העיתונאי.
נספחים (קבצים נפרדים)

קטע מהעבודה:

מטרות הקמפיין
1. לשפר את תדמית הארגון העולמי והצגתו לקהל הרחב בישראל.
א. על הארגון.
ב. על הצהרת מטרות.
ג. הכללים המנחים של הארגון.
ד. רמת המודעות בקרב הציבור על בעיות הסביבה.
ה. תוכניות הארגון לטיפול בבעיות הסביבה.
2. הצגת תוכניות הארגון והישגיו בשנת 2005/06.
3. הצגת תוכניות ויעדים לשנת פעילות 2006/07.
א. מתן תקציבים ומקורות מימון במישור הגלובלי - עולמי, ולוקאלי - ישראלי.
ב. אופן החדירה לישראל- קמפיין פרסום ושותפי מדיה.
ג. מטרות הקמפיין בישראל ופעילויות תורמים - מתנדבים.
ד. שלבי החדירה ן לשוק הישראלי.
ה. פריסת לוח הזמנים.
ו. היום שאחרי - תוכניות שנתיות + אירועי יחצנ"ות נלווים לשבוע שאחרי מסיבת העיתונאים.

מקורות:

ניתן לראות שזיהום המים ובעלי החיים נימצא בעלייה בישראל ברבעון האחרון.
לעומת עלייה בגרפים של זיהום המים והרג בעלי החיים,באזור הנגב.
על הארגון להתמקד בבעיות ספציפיות אלה.
יש להציג בפני התקשורת את אופן הטיפול בבעיה זו במסיבת עיתונאים בראשות מנכ"ל הארגון בישראל.
במסיבת העיתונים יוצג הארגון, תוכן מצגת הסברים, ינתן מענה על שאלות שיהיו לעיתונאים,והצגת תוכניות ויעדים שהצבנו לעצמנו ברמה הגלובלית והלוקאלית.
אופן החדירה לתקשורת "הצד השלישי"
לאנשים אין זמן לצאת ולבדוק את איכות הארגון, שירותיו ופועלו למען הטבע.
כדאי לתרום את הציבור ולעורר מודעות לגבי:
הבעיות העולמיות והישראליות לגבי זיהום האוויר.
בעיות בעלי החיים שבנגב.
עידוד ניקיונות והתנדבות ומתן תרומות לשיתוף פעיל עם ארגוננו.
עלינו לשתף פעולה ולתת לתקשורת לכוון אותנו.
אי אפשר לבחון את המציאות היום ע"י שני עיניים ושני אוזניים, יש צורך בניתוב של צד שלישי.
בלי המידע שאמצעי התקשורת יספקו לציבור, לא יהיה אפשרי לידע אותם ולגרום להם ליטול חלק בחיים פוליטיים, כלכליים ולבטח לרתום אותם לפעילות שלנו לצורך שימור הטבע.
כדי לדעת איזה חלק מהציבור נרצה לרתום עלינו לחבור לגופי תקשורת שעוסקים בנושאי הארגון, בישראל הגופים הם:
ערוץ 8 בכבלים וYES - ערוץ המדע.
ערוץ DISCOVERY ישראל.
ערוץ NATIONAL GEOGRAPHIC ישראל.
קהל היעד שצופה בערוצים אלו הם האנשים שנרצה לגייס כמתנדבים וכתורמים, וכדי שייווצר שם טוב בקרב הקהילה כחלק מתדמית הארגון.
שיתוף הפעולה עם 3 ערוצים אלו יכללו: סרטוני פרסומת-תדמית בשלב הראשוני, ואחרי זה יתווספו סרטים בשיתוף עימם על פועלנו בטבע, בעזרת צוות מלווה מהערוצים, כתבות על בע"ח שבסכנות ההכחדה, זיהומי המים והפגיעה בתושבי האוקיינוס ומי השתייה.
בנוסף יחולקו פליירים באירועים של גן החיות התנ"כי, עימם אנו בשיתוף לצורכי מחקר ושימור של בעלי חיים בסכנת הכחדה, ועם הספארי ברמת גן ושמורת הנגב, במקביל לנוכחות באירועי קרן הקיימת והחברה להגנת הטבע.
פורמט הפרסום
תקציב ומקור מימון
ערוץ הטלוויזיה
סרטים בשיתוף הארגון הערוץ, על הזנים הנמצאים בסכנת הכחדה. 5 סרטי תדמית מתוכננים ע"י NATIONAL GEOGRAPHIC לכבוד הערוץ הישראלי.
כ 0.5 מיליון דולר מהתקציב, יוקדשו לפרסומות הארגון לצורכי יצירת מודעות וגיוס תרומות ומתנדבים מהציבור קהל היעד בישראל.
הבנק העולמי
3.5 מיליון דולר
NATIONAL
GEOGRAPHIC
ישראל
סידרת תוכניות בעלות 12 פרקים בשנה הראשונה, העוקבת אחרי מתנדבי הארגון ומשלחת המדענים הראשית שלנו, ברכבי העולם ובחבל הארץ, תוך כדי התמקדות בפעילויות האקולוגיות לשיפור הטבע.
חשיפת הצופים לדרכי שימור ולהשפעותיו של האדם לחיוב ולשלילה על עולמנו.
כ 300 אלף דולר מיליון דולר מהתקציב, יוקדשו לפרסומות הארגון לצורכי יצירת מודעות וגיוס תרומות ומתנדבים מהציבור קהל היעד בישראל.
כספי תורמים מתורמי מטה הארגון האמריקאי.
2.7 מיליון דולר
ערוץ 8 ערוץ המדע
מעקב אחרי שיתוף הפעולה והירתמותו של הארגון לצוות מדענים ביולוגים, אקולוגים ומומחי איכות סביבה ממיטב האוניברסיטאות מקרוב על תהליכי וחידושי מחקר בתחום ניסיון הפחתת הזיהום ופתרונות רפואיים לבע"ח.
מעקב התמקדותי לפרויקטים הצפויים להיפתח בשנה הראשונה מהפתיחה בין הארגון לבין האוניברסיטה העברית וגן החיות התנ"כי בירושלים ולספארי ברמת גן.
ושיתוף בין אוניברסיטת בן - גוריון לנגב.
כ 1 מיליון דולר מהתקציב, לפרסום הארגון בקרב הקמפוס באוניברסיטאות לגיוס סטודנטים מהפקולטות הרלוונטיות לעידוד יוזמה וגיוסם כמתנדבים.
כספי תורמים מהמטה האירופאי של הארגון.
5 מיליון דולר.
ערוץ DESCOVERY
ישראל
טבלה מס' 3 - תקצוב לתוכניות ופרויקטים עם המדיה התקשורתית
פריסת לוח הזמנים
לאור הנאמר אופן החדירה יבוצע לפי לוח הזמנים והפירוט הבא, המובא בקצרה למה שכבר נאמר עד כה:
כינוס מסיבת עיתונאים חגיגית לרגל פתיחת הארגון: (נקבעה ל 25.1.2006)
כתבי העת שיזומנו, לפי העיתונים הרלוונטיים עלינו ולמה שאנו מייצגים, ולפרט
לציבור הספציפי אליהם אנו פונים:
- NATIONAL GEOGRAPHIC ישראל, והעולמי.
- מסע עולמי.
- זימון כתבי עת האקדמיים של אוניברסיטאות ישראל, ממדעי הסביבה
והטבע.
וזימון עיתונאים יומיים, לצורך ידוע כלל הציבור על מטרתנו וגרימת מודעות לתהליכים אותם אנו רוצים לשפר:
כלל העיתונים היומיים בישראל:
- הארץ
- ידיעות אחרונות.
- מעריב.
משתתפים במסיבת העיתונאים: מנכ"ל קרן הקיימת לישראל, השר לאיכות הסביבה, מנכ"ל המשטרה הירוקה, מנכ"ל ויושב ראש מחלקת שיווק של ארגון הWWF-העולמי והישראלי, נציגי העיתונים וכתבי העת המוזכרים, מנכ"ל ערוץ 8,NATIONAL GEOGRAPHIC,ו DESCOVRY ישראל, מנהל ואחראי על בעלי החיים ותוכנית הזנים בסכנת הכחדה בגן החיות
התנ"כי בירושלים ובספארי ברמת גן, ונציגי ארגון הווטרינריים של ישראל.
ההזמנה למסיבת העיתונאים:
איור מס' 1 ההזמנה למסיבת העיתונאים.
שעת קיום האירוע
שעה 8:30 עד 9:15 כינוס.
חלוקת עלון, המכיל מידע על הארגון לכל משתתפי מסיבת העיתונאים.
9:15 - 10:15: דברי פתיחה מפי מנכ"ל ויושב ראש ארגון הWWF הישראלי,בנוסף יציג המנכ"ל הצגת מצגת פרטנית אודות הארגון, פועלו העולמית, המצב בישראל, ותוכניות הארגון לשנת 2006-2007 בישראל ובעולם.
הצגת תוכניות החדירה והפרויקטים שילוו את שלב החדירה, והתרומה לטבע הישראלי.
10:15 - 10:25 : הצגת סרטון הפרומו בשיתוף ערוץ NATIONAL GEOGRAPHIC שתהווה את הכניסה הראשונה למודעת הציבור אליו אנו פונים.
תוכניות ואפשרויות של התנדבות ועבודה בארגון תוך שיתוף הציבור הרחב והתורמים.
10:25 - 10:45 : דבר השר למען איכות הסביבה- "על שיתוף הפעולה בן הממשל בישראל לארגון".
10:45 - 11:00 הפסקה.
11:00 - 11:15 : דבר מנכ"ל גן החיות התנ"כי - "על תוכנית שימור הזנים הנדירים".
11:15 - 11:30: דבר יושב ראש אגודת NATIONAL GEOGRAPHIC ישראל- "המצב הישראלי ופירוט על חיות הנגב ושימור הסביבה".
11:30 - 12:00 : דברי מנכ"ל הארגון העולמי - "דברי סיכום".
סיום מסיבת העיתונאים : שעה משוערת 12:00-12:15
לאחר מסיבת העיתונאים ילווה השבוע ב3 ימי הפנינג, בהם יהיה פתוח הקומפלקס של מטה הארגון למדיה ולקהל הרחב.
27-30.2.2006 - 3 ימי גיוס תרומות, זימון תורמים ומתנדבים פוטנציאלים
--
לארגון[Author:u]
הפנינג במטה החברה בירושלים, ובקומפלקס שימור הזנים בחסות גן החיות התנ"כי. במהלך 3 ימים אלו יתוודעו התורמים לאופי הארגון, מטרותיו בארץ, ולראות מה ואיך הם כתורמים וכמתנדבים יכולים לעזור לארגון וליטול חלק.
עלות כניסה - חינם
כינוס במהלך 3 הימים - 10:00-9:30 - בכניסה יחולקו בובות
דובוני פנדה
לו"ז ההפנינג:
10:00 - 10:30 - נאום פתיחה מפי מנכ"ל הארגון הארצי.
הסבר על הקומפלקס ופעילות הארגון הארצי והעולמי, הסברים על תוכנית התרומות וההתנדבות.
הסברים על פרויקטים עתידיים ושיתופי הפעולה עם גורמים חיצונים בתחום המדיה והמדע והטבע(מצוינים כבר הערוצים-עיתונים-ומכוונים במהלך העבודה ולאורכה).
10:30-11:00 - הגרלת כרטיסי חבר לארגון בקרב משתתפי הכנס מהקהל הציבור הרחב, אשר יתנו הנחות לטיולי טבע בישראל, כניסות לגן החיות התנ"כי ולספארי, והנחה על עיתוני מסע אחר וNATIONAL GEOGRAPHIC ישראל, בחסותם ובחסות קק"ל

11:00-12:30 - עידוד תוכנית שימור הזנים ואימוץ בעלי חיים במסגרת שיתוף פעולה עם ארגון נוסף השותף לדרך וללא מטרות רווח - עמותת צער בעלי חיים.
במסגרת שעה וחצי זו יפתח היכל הקומפלקס אשר הוכן מראש ע"י אירגוננו והעמותה המקבילה, בה יוכלו המשפחות המבקרות וכן כל אחד,לאמץ ממגוון חיות המחמד שיהיו נוכחים במקום.
הפרויקטים השנתיים בשיתוף עם הערוצים המדעיים, בשיתוף YES וHOT- :
התחלת יישום הפרויקטים במקביל תתקיים להלן:
חטיבת שימור זנים בסכנת הכחדה תעבוד בשיתוף עם ערוצי הטלוויזיה המוזכרים לצורך הפקת סרטי הסבר ומחקר על הפעילויות והפרופילים של בע"ח.הצוות הרפואי של החטיבה יעבוד בצמוד לצורך מתן עזרה לגן החיות התנ"כי בירושלים ולספארי ברמת גן.
ערוץ NATIONAL GEOGRAPHIC ישראל - 5 סרטי הפקת מקור בשיתוף ארגון WWF העולמי ובישראל ישודרו במהלך החודש הראשון בערוץ.
הסרטים נועדו להראות את שיתוף הפעולה של הארגון ואת החיות אותו הוא מנסה להציל.
כל פרק יסקור מאפיינים וסכנות שעומדות בפני חיה ספציפית אחת אשר מופיעה ברשימת המועמדים לסכנת הכחדה.
חלק מהחיות אף ממוקמות בנגב בישראל.
סרטי המקור ישודרו מדי יום א' ב21:15 במהלך כל חודש פברואר 2006, גם לבעלי HOT וגם בעלי YES.
בכך תיווצר מודעות בקרב צופי הערוץ חובבי הטבע.
בכל סוף פרק יופיע מספר הטלפון של הארגון בישראל לתרומות והתנדבות למעוניינים לעזור בפרויקט תוכנית שימור הזנים.
התקציב לפרויקט זה עובר למחלקת תוכנית שימור הזנים.
התורמים ורשימת התקציב כפי שמופיעים בטבלה מס' 3.
ערוץ 8 ערוץ המדע, ישודרו במהלך חצי שנה מפברואר עד יולי 2006. עונה ראשונה וניסויית של תוכנית שתעקוב אחרי מתנדבי הארגון ומשלחת המדענים הראשית שלנו, ברכבי העולם ובחבל הארץ, תוך כדי התמקדות בפעילויות האקולוגיות לשיפור הטבע.חשיפת הצופים לדרכי שימור ולהשפעותיו של האדם לחיוב ולשלילה על עולמנו.
התוכנית תשודר כל יום החל מה2.2.2006 בשעה 22:00 גם לבעלי HOT וYES.
התקציב כמתואר בטבלה מס' 3, לפרויקטים אלו אחראית מחלקת המדע והאקולוגיה.
ערוץ DESCOVERY ישראל, מעקב אחרי שיתוף הפעולה והירתמותו של הארגון לצוות מדענים ביולוגים, אקולוגים ומומחי איכות סביבה ממיטב האוניברסיטאות מקרוב על תהליכי וחידושי מחקר בתחום ניסיון הפחתת הזיהום ופתרונות רפואיים לבע"ח.
מחלקת תוכנית הימים והאוויר אחראים על תוכנית המדע.
התוכנית תשודר במשך רבעון שלישי של 2006 ותשודר גם בHOT וגם בYES.
תהיה פרוסה על פני כ 10 פרקים, ותקציב הניהול שלה מפורט בטבלה מס' 3.
שיתופי הפעולה בן הארגון WWF ישראל לגופים אחרים:
חטיבת איכות הסביבה וניקיון הימים, תעבוד במקביל ועם גופי קק"ל ומשרד איכות הסביבה של ישראל
.צוות התמיכה והייצוג של הארגון יהיה זמין לצורך כל תגובה של תורם, מתנדב, וכלל הציבור הרחב, במתן הסברים ושירותים אותם מספק הארגון באופן שותף.
שיתוף פעולה באירועי התרמה וכנסים של אגודות תנו לחיות לחיות ,צער בעלי חיים, גן החיות התנ"כי והספארי.
הפלייר שיחולק למשתתפים במסיבת העיתונאים ובכנסים הראשוניים.
חלק קדמי של העלון\פלייר
חלק אחורי של העלון - פלייר
תשובה לשאלת העיתונאי(תגובה לשאלת תוכנית התחקירים של אמנון לוי)
התגובה:
ארגון הWWF הינו ארגון עולמי שפועל ע"פ נהלים בן לאומיים ובמסגרת החוק ואין הוא פועל על סמך שמועות.
אם יוכח כי התורם פעל שלא כשורה יפעל הארגון בהתאם למסגרת החוק וערכיו, עד אז אין הוא מסתמך על השערות ללא בסיס מוצק.
ההסבר מאחורי התגובה:
ראשית, מכיוון שזו שאלה שבאה מכיוון תוכנית התחקירים של אמנון לוי, נייחס את התגובה לפרסום בתוכנית של אמנון לוי.
כמובן שאם גופים אחרים יפנו, הם יקבלו תשובה בהתאם למה שהארגון נשאל, ולפי רצון הארגון להגיב.
במקרה הזה בחרנו להצהיר שהארגון אינו פועל על סמך שמועות, כפי שצוין בדף השאלה שקבלנו:
"מידע המגיע מטלפון אנונימי", הוא לא מידע שבהכרח אמין והוא בגדר השערות ושמועות בלבד.
כל עוד מבחינה חוקית לא הוכחו הדברים והם לא מבוססים מן הראוי שהארגון לא יתחייב ולא יבצע שום פעולה שעלולה לפגוע לא בו ולא בתורם עצמו.
יש לציין גם כי בזמן הצגת המצגת בכיתה, הראנו שהגופים התורמים הגדולים ביותר שלנו אינם בהכרח אזרחים בלבד אלא גם גורמים ביניהם הבנק העולמי והוועדה האירופאית(פירוט המימון של מקורות הארגון וממוצע התרומות מופיעים בטבלאות מפורטות בעמודים 7,11).בנוסף אין הארגון מאמין בשימוש בסלבריטאים אפילו אלו המהווים
תורמים נכבדים, לשמש כ"דוברים".הארגון פועל לפי המודל הקיים ברוב הארגונים והחברות הגדולות בעולם אשר מסתמכים על המנכ"ל של החברה עצמה ככוח המניע אותה, כפי שנעשה ע"י חברות וארגונים גדולים אחרים וזאת מהכרותו את הארגון על כל רבדיו טוב יותר מכל אחד(הסברים על מדוע אנו רואים במנכ"ל כדמות חשובה ומרכזית
לייצוג הארגון+הסברים על הארגון רשומה בעמוד 8).
אל ולורה רייס, שקיעת הפרסום ועליית יחסי הציבור, ע"מ 159-160.
אל ולורה רייס, שקיעת הפרסום ועליית יחסי הציבור, ע"מ 93.
WWF ישראל
משרד דוברות ראשי
2
במהלך השנה הקרובה יעדכן ויקבע משרד הדוברות של ארגון הWWF העולמי ובישראל את רשימת האירועים שיראו כנכון לשלוח את המנכ"ל, כדי לקדם את הארגון.
לכל הנמענים בדבר.
הנכם מוזמנים למסיבת העיתונאים שתתקיים באודיטוריום הכנסים במרכז הבין-תחומי בהרצליה.
במעמדם של השר לאיכות הסביבה ומנכ"ל ארגון הWWF העולמי.
על הפרק: פעילות הארגון העולמי, ויעדי הסניף הישראלי - פירוט האירוע מתועד בעלון המצורף להזמנה זו.
האירוע יחל ב25.1.2006, התכנסות בן 8:30 ל9:15 בבוקר.
שעת סיום משוערת: 12:00-12:15.
מצפים לראותכם!
בברכה
מאיר לוני
מנכ"ל, WWF ישראל.
מנכ"ל, WWF ישראל

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "קמפיין שיווק תקשורתי לארגון", סמינריון אודות "קמפיין שיווק תקשורתי לארגון" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.