היישום אינו מחובר לאינטרנט

מתווכי התרבות

עבודה מס' 066847

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח מתווכי התרבות כלומר אמצעי התקשורת המסייעים לנו לצרוך תרבות באופן יום יומי.

6,685 מילים ,6 מקורות ,2006

תקציר העבודה:

בכדי להבין טוב את הניתוח אותו התבקשנו לעשות, בחרנו תחילה להציג את הרקע התיאורטי ואח"כ ניישם אותו בעת ניתוח מתווכי התרבות. תחילה נסקור מהי תרבות כדי לקבל אינדיקציה ראשונית, אח"כ נסקור את מתווכי התרבות ותפקידם בהעברת התרבות.
לאחר שניישם זאת נבצע סקירת רקע תיאורטי על כל מתווך כדי לדבר על מאפייניו, ועל סמך זה ננתח ונשווה בין כל מתווך לגופו- תוך התייחסות לצורה ולתוכן. בסוף תובא טבלה המשווה בין המתווכים השונים בעבודה. בחרנו להתמקד במתווכים הבאים: מו"ולות, אינטרנט, כתב עת ומוסף תרבות וספרות מעיתון.

תוכן העניינים:
הקדמה
תרבות, תרבות גבוהה ותרבות פופולארית
מתווכי התרבות ותפקידם
מתווך תרבות ראשון - מו"לות
מתווך תרבות שני -מוסף ספרות ותרבות
מתווך תרבות שלישי - כתב עת לספרות
מתווך תרבות רביעי -מוסף ספרות ותרבות באינטרנט
טבלה מסכמת
ממצאים ומסקנות
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

ככלל, תרבות הינה מונח הכולל בתוכו מערך של אמונות וערכים על בסיסם אנשים מגבשים תפיסה חברתית, גישות, העדפות, תגובות, מפרשים חוויות ומתנהגים, באופן פרטי ובקבוצות. ה"תרבות" מתייחסת במונח הרחב יותר לקבוצה או קהילה עמה יש לאדם חוויות משותפות המעצבות את הדרך בה הוא מבין את העולם. עם זאת, אותו האדם יכול להשתייך לכמה תרבויות שונות, תלוי במקום הולדתו, לאומיותו, האתניות שלו, מעמד משפחתו ועוד.
התרבות הינה אפוא העדשה דרכה האדם רואה את העולם והיא מרכזית בקביעה של מה האדם רואה, כיצד הוא חש כתוצאה מכך וכיצד הוא מבטא את עצמו(Law, 2004).

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מתווכי התרבות", סמינריון אודות "מתווכי התרבות" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.