היישום אינו מחובר לאינטרנט

פיתוח מיומנויות עסקיות

עבודה מס' 066801

מחיר: 181.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: תיאור עסקי-אישי וניתוח על פי מודלים.

2,221 מילים ,6 מקורות ,2006

תקציר העבודה:

בשנה האחרונה, חלו שינויים משמעותיים בחיי- התחתנתי, עברתי למקום מגורים חדש, השתחררתי משירות קבע (לאחר תשע שנות שרות בצה"ל) ואף התחלתי לימודי B.A.
כל ההתרחשויות הללו גרמו לי לחשוב מה אני רוצה לעשות, מהן שאיפותיי, מהן מטרותיי העיקריות בחיים ולבסוף מהי רמת האפקטיביות בחיי האם גבוהה, נמוכה והאם עליי לשפרה.
עד כה קבעתי לעצמי מטרות ויעדים בקריירה ועמדתי בהם, כעת נותר לי להשקיע בהתפתחותי האישית ובחיי הזוגיות שלי ולכן קבעתי מספר מיני - יעדים:
התחלתי לשפר את רמת הכושר הגופני - בתקופת הצבא עליתי עשרה קילוגרמים ורמת הכושר הגופני ירדה, לכן נרשמתי למכון כושר, בניתי תכנית אימון ואף התחלתי להתאמן 4 פעמים בשבוע, למרות שלפעמים חסרה לי מוטיבציה וכושר התמדה ואני בוחרת שלא ללכת למכון הכושר.
התחלתי ללמוד לימודי תואר B.A במנהל עסקים - הגעתי למסקנה שאם ברצוני להשתלב בעבודה במגזר הציבורי - עסקי אני מחויבת בלימודי תואר ואף נרשמתי לקורס באנגלית, על מנת לשפר את רמת השפה האנגלית שלי.
אני רואה את משפחתי וחבריי הקרובים שהגיעו להצלחה והגשימו את מטרותיהם ושואלת את עצמי האם גם אני יגיע ל"נחלה" הזאת? האם גם אני אגשים את מטרותיי ושאיפותיי האישיות והמקצועיות?!
ע"פ גוז, א (1998) "אפקטיביות אישית היא היכולת להשיג מטרות ויעדים בצורה מאוזנת על ידי מיצוי מיטבי של משאבים אישיים: יכולות, כישורים, מצבים וזמן".
מטרת עבודה זו לנתח את רמת האפקטיביות האישית שלי, חוזקותיי, חולשותיי, האיומים וההזדמנויות בסביבתי ולתרגמם למטרות וליעדים בחיי.

תוכן עניינים:
מבוא
פרק א' - מטרות אישיות
פרק ב' - ניתוח מודל S.W.O.T אישי
פרק ג' - הצגת יעדים מהחולשות (W) ממודל S.W.O.T ע"י מודל S.M.A.R.T
פרק ד' - גאנט הצלחה לתכנית פיתוח אישי
ביבליוגרפיה
נספחים

קטע מהעבודה:

פרק א' - מטרות אישיות
1. מטרה (GOAL) - תכלית, דבר שאדם רוצה להשיגו.
אבן - שושן,א (2004)
קביעת מטרות חיונית לעצם קיומנו ולהמשך התפתחותנו, המטרות מאפשרות תאום בעת קבלת החלטות, משמשות כבסיס לתכנון לטווח ארוך ומשמשות כשיקולים בפתרון בעיות.
יזרעאלי,ד (1994)
2. בעת קביעת מטרות חשוב שהן יענו על מספר קריטריונים:
א. מטרות ספציפיות - האם הן מוגדרות בדיוק? האם יש תחנה סופית ברורה? איך תדעו שהגעתם?
ב. מטרה מוחשית - האם אתם רואים תמונה ברורה? האם יש לכם תחושה ברורה של המטרה? האם בהווה אתם יכולים לדמיין את המצב הסופי?
ג. מטרות חיוביות - מטרות צריכות להיות מוגדרות באופן חיובי ולא שלילי. המשפט צריך להיות בעל ניסוח וגישה חיוביים.

תגים:

מטרות אישיות · יעדים · SWOT · מודל SMART

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "פיתוח מיומנויות עסקיות", סמינריון אודות "פיתוח מיומנויות עסקיות" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.