היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניתוח מסע שיווקי של חברת אסם נסטלה (תרגיל)

עבודה מס' 066787

מחיר: 120.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינת שיווק מותג דגני הבוקר fitness.

1,496 מילים ,2008

תקציר העבודה:

שוק דגני הבוקר הוא שוק הנחלק לשני מגדרים עיקריים - דגני הבוקר לילדים ודגני הבוקר למבוגרים ונשלט על ידי "תלמה" כשחקן דומיננטי אחד. בסוף 2006, שולטת "תלמה" בשוק באופן כמעט בלעדי, ואילו אסם-נסטלה מחזיקה בנתח שוק של 20.6% בלבד.
תלמה והמתחרים יצרו במשך שנים שוק תחרותי סביב מותגי הילדים ועיקר השקעתן התקשורתית והשיווקית הייתה בו, למרות שקהל היעד של הילדים הנו קהל נאמן פחות, המשנה העדפותיו על-פי "הפתעות" ופעילויות אינטראקטיביות אחרות.
גם מבחינת המוצר, עיקר הפיתוח של תלמה התרכז בקטגורית הילדים ובסוף שנת 2006 לתלמה 4 מותגי ילדים (שוגי, עוגי, קוקמן, כריות).
כתוצאה מהמיקוד של התחרות בקטגוריית הילדים גדלה הקטגוריה במשך השנים ואיתה החדירה של השוק זה.

תיאור הרעיון:
הרעיון של אסם-נסטלה כלל הגדלה של נתח השוק משמעותית בשוק דגני הבוקר על חשבון המתחרים תוך שינוי הפוקוס של שוק הדגנים כולו - מפעילות שיווקית ממוקדת בקטגוריית דגני ילדים לקטגוריית דגני הבוקר למבוגרים.

האתגר שהוצג:
איך משנים את חוקי המשחק בשוק עם מוצר אחד בלבד מול 8 של המתחרים?
עם מותג אחד חדש מול שניים ותיקים וחזקים?
יוצרים בידול אמיתי בשוק אל מול המתחרים שנותן מענה על צורך לא מסופק של הצרכנית בקטגוריה!

תוכן העניינים:
רקע כללי
תיאור הרעיון
האתגר שהוצג
מצב השוק ואיסוף מידע
קהל המטרה
האסטרטגיה שיווקית
סביבת מיקרו ענף המטרה: מודל פורטר - "חמשת הכוחות"
הקמפיין

קטע מהעבודה:

קהל המטרה:
א. קהל המטרה הנבחר הינו נשים בגילאי 21-49 בעלות מודעות גבוהה לבריאותן, הדואגות להראות טוב אולם במסגרת ההיגיון השפוי והמאוזן.
ב. האלמנט אשר מגדיר את מה שהן אוכלות הינו תפיסת אורח חיים בריאה ומאוזנת שמטרתה להראות טוב ולהרגיש טוב. לכן, במקביל הן עוסקות בפעילות גופנית כמו חיטוב , עיצוב,יוגה ופילאטיס המסייעת להן לגזרה ולנפש.
...

תגים:

יסודות השיווק · מודל פרטור · פיטנס · נסטלה · מסע שיווק

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניתוח מסע שיווקי של חברת אסם נסטלה (תרגיל)", סמינריון אודות "ניתוח מסע שיווקי של חברת אסם נסטלה (תרגיל)" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.