היישום אינו מחובר לאינטרנט

הקשר בין לחץ ושחיקה בעבודה, לבין איכות השירות במשרד פרסום

עבודה מס' 066740

מחיר: 725.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינת הקשר באמצעות שאלונים שחולקו לתקציבאים בחברה וללקוחות העובדים מולם.

21,732 מילים ,134 מקורות ,2001

תקציר העבודה:

בעולם הגלובלי והתחרותי חברות קמות ונופלות על איכות ורמת השירות ללקוח. הספרות המחקרית רואה בגורם האנושי דמות מפתח, המשפיעה על רמת השירות ואיכותו הניתנת ללקוח. מחקרים רבים מצביעים על מאפיינים התנהגותיים של הפרט, וביניהם הלחץ בו הוא נמצא ורמת השחיקה המצטברת הפוגעת בתפקודו השוטף.

משרד הפרסום ג.ג. (שם בדוי) העוסק במתן שירותי פרסום וייעוץ שיווקי, חש לאחרונה כי מסתמן גידול בנטישת לקוחות ובירידה בהכנסות החברה. אחת הסיבות לבעיה זו, נתגלתה בתחקיר ראשוני אותו ביצעה הנהלת החברה, בו הועלו ליקויים בתפקודה של מחלקת התקציבאות ומרמת מיומנותם. כמו-כן נמצא כי כמות התקציבים עליהם עובדים התקציבאים הינה גבוהה מהממוצע.

מטרות המחקר היו לבחון את הקשרים בין לחץ לשחיקה ובין מימדיהם, ובין לחץ לאיכות השירות ומימדיהם, ובין שחיקה לבין איכות שירות ומימדיהם.
על בסיס ממצאי המחקר לגבש המלצות לארגון לצורך הורדת הלחץ והשחיקה והעלאת איכות השירות הניתנת ללקוח.
אוכלוסיית המחקר כוללת את ששת תקציבאי החברה מול 30 לקוחות החברה, הנמצאים בקשר עסקי מול תקציבאים אלו. המדגם כלל את כל אוכלוסיית המחקר ומכאן שלא הייתה משמעות להיסקיות של המחקר.
כלי המחקר בו השתמשה החוקרת לצורך ביצוע המחקר, הינם, שאלונים המתבססים על שאלות המאפיינות את המשתנים הנבדקים. במחקר שני סוגי שאלונים: האחד, לאוכלוסיית העובדים הנבדקת והשני, לאוכלוסיית הלקוחות. כמו-כן, בוצע שיוך בין שאלוני הלקוחות לשאלוני העובדים המטפלים בהם.

תוכן העניינים:
2. תקציר
3. תוכן העניינים
4. מבוא:
4.1 הצגת הבעיה
4.1.1 תאור הארגון והצגת הבעיה
4.1.2 הבעיה עסקית
4.2 מטרות המחקר וחשיבותן
4.2.1 המטרות האקדמיות - שאלות המחקר
4.2.2 חשיבות המחקר - מטרות ישומיות
4.3 רציונל המחקר
4.4 משתני המחקר
4.5 השערות המחקר

5. סקירת ספרות
6. שיטת המחקר
6.1 מערך המחקר
6.2 המדגם
6.2.1 הגדרת אוכלוסיית המחקר
6.2.2 המדגם
6.2.3 תאור שיטת הדגימה
6.2.4 שיקולים בבחירת מערך המחקר
6.3 כלים
6.4 ההליך
6.5 שיטת הניתוח
7. ממצאים
8. ניתוח ודיון
9. המלצות, סיכום ומסקנות
10. רשימת מקורות
11. נספחים

קטע מהעבודה:

הספרות המחקרית מציעה מספר הגדרות ללחץ כאשר המקובלת והנפוצה שבהן הינה הגישה הקוגניטיבית עפ"י Lazarus & Folkman (1984): מצב או אירוע בו הפרט תופש דרישה סביבתית המופנית אליו, כעולה על המשאבים העומדים לרשותו. לפי מודל זה לחץ בעבודה מוגדר כהערכה קוגניטיבית של העובד את דרישות הסביבה, אשר מאיימות על המשאבים שברשותו. ככל שהאדם מרגיש כי יכולתו להתמודד עם הדרישה קטנה יותר, כך תחושת הלחץ שלו תהיה גדולה יותר. חסידים (2000) מחזק את גישתם ומוסיף כי הלחץ הוא גורם חווייתי ורגשי במהותו.

תגים:

לחץ · ושחיקה · איכות · שירות · פירסום · הנעת · עובדים

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הקשר בין לחץ ושחיקה בעבודה, לבין איכות השירות במשרד פרסום ", סמינריון אודות "הקשר בין לחץ ושחיקה בעבודה, לבין איכות השירות במשרד פרסום " או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.