היישום אינו מחובר לאינטרנט

מערכות מידע בעסקים

עבודה מס' 066739

מחיר: 362.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירה כללית בנושאים: מערכות מידע, עסק אלקטרוני, מסחר אלקטרוני, חומרה, תוכנה, רשתות תקשורת, גיבוי ואחזור מידע.

3,270 מילים ,10 מקורות ,2006

תקציר העבודה:

"המושג מערכות מידע ניהוליות מתייחס ליישומי טכנולוגיית המידע המיועדים לתמיכה בתפעול וניהול של ארגונים שונים. יישומים אלה מתייחסים הן לתהליכים הקשורים בהפקת מוצרים ושירותים והפצתם ללקוח, והן לתהליכים הניהוליים הנדרשים לצורך פעילות הארגון. יתרה מזו, טכנולוגיית המידע, בפרט עם התפתחות יישומי האינטרנט, אפשרה לארגונים לפתח מגוון חדש של מוצרים ושירותים ושיטות שיווק, הפצה ותמיכה אשר לא היו קיימים בעבר (ונקראים בשם כולל "עסק אלקטרוני"). טכנולוגית המידע מאפשרת לארגונים לשנות דרכי פעולתם על מנת להשיג שיפורים משמעותיים בביצועיהם.
כיום לא ניתן לתאר ארגון מודרני עסקי או ציבורי המתפקד ללא מערכות מידע ניהוליות. במקרים רבים, מערכות המידע מהוות בפועל את "ליבת" העסק. " (על מערכות מידע 2006)

למדתי ויישמתי בעבודה זאת משמעותה וחשיבותה של מערכת מידע בארגון המודרני, על מרכיביה העיקריים וחשיבות הבחירה של כל אחד מהם. למדתי על העסק האלקטרוני ועל המסחר האלקטרוני - יתרונותיהם ותרומתם לכלכלה העסקית של ארגונים רבים.
הפקתי מכתיבת עבדוה זו דברים רבים וצברתי ידע רב, אותו איישם בעתיד הקרוב והרחוק במקום עבודתי.

תוכן עניינים:
תקציר מנהלים
מבוא
שאלה א'- יתרונותיה של מערכת מידע
שאלה ב'- מהם חומרה, תוכנה, ציוד היקפי ורשתות תקשורת
שאלה ג'- התחייבויות מרכזיות בבחירת פלטפורמת חומרה
שאלה ד'- שיקולי דעת מרכזיים בבחירת תוכנה
שאלה ה'- חשיבותם של גיבוי מידע ואחזור מידע
שאלה ו'- יתרונותיה של מערכת המסחר האלקטרוני ותמורתה לארגון
סיכום
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

יתרונותיה של מערכת מידע:
מערכת מידע היא חבילת תוכנה המאפשרת לנהל את המידע בצורה ממוחשבת. המערכת מיועדת לארגון או ליחיד. היא מאפשרת אחסון מידע, ניהולו, עיבודו ושליפתו מאוחר יותר, אפשרי גם בחתכים מסוימים.
* מערכת מידע תאפשר לארגון שלי להפוך חלק מהפעילויות המבוצעות בו לאוטומטיות, ולחסוך בכוח אדם בפעולות שגם מכונות מתוכנתות יכולות לבצע- לדוגמה, כל מסמך שייכתב יהיה בעל תבנית מסודרת שתכיל את שם הארגון, סימוכין, תאריך שיינתן באופן אוטומטי וכו'.
...

תגים:

חומרה · תוכנה · ציוד הקפי · רשתות תקשורת · בחירת תוכנה · מסחר אלקטרוני

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מערכות מידע בעסקים", סמינריון אודות "מערכות מידע בעסקים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.