היישום אינו מחובר לאינטרנט

חברת "דרבי כלי-חרס"

עבודה מס' 066707

מחיר: 144.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: הצגת דרכים וטכניקות שיענו על דרישות ההנהלה והצעת טכניקות אחרות שיכולות לשמש את ההנהלה לשיפור תהליכים והגדלת רווחים.

2,727 מילים ,5 מקורות ,2005

תקציר העבודה:

דרבי כלי-חרס הינה חברה ליצור כלי חרס, שמבקשת להרחיב את פעילותה בתחום הבינלאומי. לאחרונה חל גידול משמעותי בייצוא של החברה למערב ולמזרח אירופה. היא מעוניינת להקים מפעל במזרח אירופה כדי לבסס ולחזק גידול זה, ולסייע להתרחבות החברה על ידי קיומו של מתקן ייצור בעלויות נמוכות ונקודת הפצה אסטרטגית לשווקים הבינלאומיים המתפתחים של החברה. החברה איתרה ארבעה מקומות אפשריים למיקום המפעל החדש במזרח אירופה. הנהלת החברה החליטה שיש להתחשב בכמה גורמים חשובים בעת קבלת ההחלטה על האתר המתאים.
מנהל האיכות קיבל נתונים בנוגע למוצרים פגומים בקו היצור המייצר צלחות לתעשיית המלונאות. לחברה מוניטין מצוין בשל איכות מוצריה. הוא מוטרד מכך, שיותר מדי פגמים בתהליך הייצור.
בנוסף הוא רוצה לוודא שמכונה לייצור קעריות לדגנים מכוונת כראוי והמוצר עומד בדרישות הלקוח.
דרבי כלי-חרס רוצה גם בקרה טובה יותר של מלאי המוצרים השלמים הנמצא במחסנים.
בעבודה זו יוצגו דרכים וטכניקות שיענו על דרישות ההנהלה ויוצעו טכניקות אחרות שיכולות לשמש את ההנהלה לשיפור תהליכים והגדלת רווחים.
"טכניקות ניהוליות מספקות את התשתית לביצועים ניהוליים משופרים. עוצמתן העיקרית טמונה בבסיס השיטתי, הניתוחי, ובמקרים רבים, הכמותי. הן פועלות על-ידי מחזור מתמשך של איסוף וניתוח מידע עובדתי, ניסוח בעיות, בחירת יעדים, זיהוי דרכי-פעולה חלופיות, בניית מודלים חדשים, השוואת עלויות כנגד ביצועים ותועלות ומעקב אחר הביצועים כדי להצביע על הדרך לפעולה מתקנת ושיפורים." (www.nihul.com מ 10.08.05)

תוכן עניינים:
1. מבוא
2. בחירת מיקום למפעל חדש
3. ניתוח פגמים בקו יצור צלחות
4. בקרת איכות
5. בקרת מלאי
סיכום - עצות כלליות לגבי שימוש בטכניקות ניהול
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

בחירת מיקום למפעל חדש
"The location decision can be considered in terms of factors that vary in such a way as to influence cost as location varies (supply-side factors) and factors that vary in such a way as to influence customer service as location varies demand-side factors." (Greasley, 1999, p. 21)
טכניקה זו חסכונית, פשוטה ומהירה, המאפשרת בחירת האתר בעל דירוג גבוה ביותר.

תגים:

טכניקות ניהול · בקרת איכות · בקרת מלאי

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "חברת "דרבי כלי-חרס"", סמינריון אודות "חברת "דרבי כלי-חרס"" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.