היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניתוח אישי לבניית קריירה

עבודה מס' 066692

מחיר: 181.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח SWOT אישי, הצגת יעדי SMART ועריכת תוכנית פיתוח אישי.

3,830 מילים ,7 מקורות ,2004

תקציר העבודה:

הכלכלה החופשית והשוק הגלובלי משנים את חוקי המשחק של הסקטור העסקי. ארגונים מחפשים דרכים חדשות לצמוח בעולם תחרותי. הכלכלה החופשית מביאה מהפיכה גם לשוק העבודה. הוא מצריך יכולות וכישורים שבעבר לא היו נחוצים קודם לכך. העובד היוצא לשוק העבודה חייב לסגל לעצמו יכולות חדשות שיאפשרו לו לא רק לשרוד אלא אף לצמוח בשוק תחרותי. עובדים היודעים לנהל את עצמם, להציב מטרות ויעדים ולתכנן דרכים להשיגם יהיו מסוגלים לתפקד בשוק העבודה טוב יותר. כל אחד חייב ללמוד כעת כיצד לא רק לשרוד ולצוף על המים אלא כיצד לצמוח, כיצד לנצל משברים ואי ודאות לצמיחה אישית.
שנים של עבודה מאומצת והתקדמות איטית הביאו אותי להחלטה שלא כך יראו חיי בטווח הרחוק. כיום אני עובד כמנהל שירות בחברת ליצור ציוד רפואי דיאגנוסטי, אך מסוגל ורוצה יותר. חוסר השכלה ותכונות אישיות מסוימות לא מאפשרות התקדמותי. לפני שנתיים הרגשתי צורך להגיע למקומות גבוהים יותר ולכן גיבשתי את מטרתי לטווח הארוך - מנהל שרות בחברת Hi-Tech גדולה.
המטרת העבודה היא הכנה ניתוח SWOT אישי, עריכת תוכנית פיתוח אישי (PDP) בשלושה תחומי חולשה, כולל יעדי SMART, אבני דרך ומדדים להצלחה. הדברים האלה אמורים לעזור בהתקדמותי בבניית קריירה.
"Developing your skills and experience on a broad front can have a positive impact on academic work, on carrer outcomes, and on personal well-being" (Cottrell, 2003, p. 271).

תוכן עניינים:
1. מבוא
2. ניתוח אישי ע"פ מודל SWOT
2.1 משמעות SWOT אישי - דיון מספרות מקצועית
2.2 הצגת ניתוח SWOT אישי
2.3 הצגת ניתוח SWOT ממנהלים בעבודה ומאשתי
2.4 השוואה בין הניתוחי SWOT ובחירת שלוש חולשות לפיתוח
3. הצגת מודל SMART
3.1 מודלSMART - דיון מספרות מקצועית
3.2 הצבת יעדים ע"פ SMART עבור שלוש חולשות של ה- SWOT
4. תוכנית פיתוח אישי
4.1 תוכנית פיתוח אישי- דיון מספרות מקצועית
4.2 תוכנית פיתוח אישי עבור יעד מס' 1 - סיום שנה א' בלימודי תואר ללא חובות
4.3 תוכנית פיתוח אישי עבור יעד מס' 2 - שיפור יכולת ביטוי בעברית
4.4 תוכנית פיתוח אישי עבור יעד מס' 3- מניית אגרסיביות ושימוש באסרטיביות
5. סיכום
6. ביבליוגרפיה
נספחים - משובים

קטע מהעבודה:

על פי Cameron 1999, ע' 8) יש צורך להעריך את עצמך כמוצר בתהליך פיתוח מתמיד בעיניים של שוק שהוא (המוצר) נמצא בו. Cameron מציע להשתמש במודל SWOT לצרכים האלה.
"The analysis of Strengths and Weaknesses, and Opportunities and Threats is probably the most common and widely-recognized tool for conducting a strategic marketing audit." (Piercy, Giles, 1989)

תגים:

SMART · SWOT

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניתוח אישי לבניית קריירה", סמינריון אודות "ניתוח אישי לבניית קריירה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.