היישום אינו מחובר לאינטרנט

זהות וצריכת התרמילאי במדינות המזרח הרחוק

עבודה מס' 066689

מחיר: 423.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירת המניעים ליציאה לטיול מסוג זה, השלכותיו של המטייל ועל האוכלוסייה המארחת וסוג הפעילויות הנצרכות במהלך הטיול.

6,023 מילים ,25 מקורות ,2001

תקציר העבודה:

טיול התרמיל מהווה אחת מצורות הביטוי החשובות ביותר בתרבות הפנאי, הן מבחינת אורכו והן מבחינת האטרקטיביות שבו.
בחופשה זו יוצא אדם מלחצי ותפקידי היום יום ויש לו אפשרות להפעיל יותר את חופש הבחירה שלו בעיסוקי הפנאי.
האדם מוצא עצמו רגוע יותר ויכול לעסוק בהגשמה עצמית ולהגיע לסיפוק אישי הנובע ממעשיו.
התרמילאים אינם יוצאים לטיול רק על מנת להירגע ולהתנסות בתרבויות חדשות אלא בתקווה ואמונה שטיול זה יספק לחלוטין צרכים שונים אצלם.
המשתנים של גיל, מין, מעמד ומניעים בקרב צעירים אלו קשורים בתהליכי יצירת זהות, יצירת תפיסת עתיד וקריירה. יש בגיל זה מה שנטמע וסוגל מהעבר ומה שמצפים מהמתבגר בעתיד.
טיול התרמיל הפך אופנתי מאוד החל משנות ה- 70 ותופס תאוצה רבה מאוד בקרב הצעירים הישראליים כיום. צעירים אלו רואים בטיול מסוג זה דרך לפרוץ גבולות ומחסומים ובריחה משגרת היום יום הלחוצה והמלחיצה.
בעקבות טיול זה זהות התרמילאי משתנה החל משינוי באורח חייו, לבושו, שפתו, מנהגיו ואמונותיו, ומשנה את אורחות חייהם של האוכלוסייה המקומית.
בעבודה זו תסקר תופעת התרמילאות הישראלית במזרח הרחוק על כל היבטיה, הן החיוביים והן השליליים, המניעים ליציאה לטיול מסוג זה, השלכותיו של המטייל ועל האוכלוסייה המארחת וסוג הפעילויות הנצרכות במהלך הטיול תוך הסתמכות על בסיס תיאורטי נרחב מהספרות המקצועית.

תוכן עניינים:
1. מבוא
2. מניעים ליציאה לטיול
3. זהות וצריכת התרמילאי הישראלי
4. זהות התייר המשתנה
5. זהות התייר המשתנה
6. סיכום
7. ביבליוגרפיה
נספחים

קטע מהעבודה:

"מחקרים שנעשו בעולם מראים שרוב התרמילאים יוצאים למסעם לאחר שסיימו לימודים על תיכוניים (1976 VOGT, 1988 RILEY ). המקרה הישראלי שונה! השחרור מהצבא הוא נקודת הזמן המשמעותית לרוב התרמילאים הישראלים.
השירות הצבאי נתפס בעיני התרמילאים כהמשך ישיר של מסגרות חברתיות קודמות ושל אירועים בחייהם שבהם השתתפו משום "שככה צריך". זהו עוד שלב ברצף שכולל את לימודי התיכון, למשל.
צריך לשרת בצבא, כך הם חשים, כפי שצריך ללמוד לקראת תעודת בגרות. השחרור מהצבא מסמל עבורם נקודת זמן משמעותית שבה החופש מתחיל.

תגים:

תרמילאים · תיירות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "זהות וצריכת התרמילאי במדינות המזרח הרחוק", סמינריון אודות "זהות וצריכת התרמילאי במדינות המזרח הרחוק" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.