היישום אינו מחובר לאינטרנט

תהליכי משאבי האנוש בחברת "דקסון"

עבודה מס' 066679

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח החברה ותהליכי משאבי האנוש, הצעה לשיפור שתי פרקטיקות HR והצגת ההשלכות/ החשיבות עבור בעלי העניין.

4,033 מילים ,20 מקורות ,2007

תקציר העבודה:

עבודה זו מתארת את תהליכי משאבי האנוש בחברת "דקסון", אחת משלוש החברות המובילות בענף התרופות בישראל.
בשנת 1973, נרכשה החברה מחברת אקזו מהולנד על ידי מר דן אורן מנכ"ל החברה שהפך את הסוכנות לחברת ייצור ושיווק תרופות שונות. החברה מעסיקה כ- 700 עובדים בישראל ובעולם במגוון תפקידים רחב.
הערכים המרכזיים שחברת "דקסון" הציבה בחזונה הם: איכות, מצוינות וחדשנות.
חברת "דקסון" דואגת שכלל העובדים בארגון יהיו שותפים לחזון של החברה.

החלק הראשון של העבודה מתחלק לשני חלקים:
1. סקירה ארגונית הכוללת את המרכיבים הבאים: פעילויות הארגון, מצב פיננסי, אסטרטגיה, מבנה ארגוני, אוכלוסיית הארגון, סגנון ניהולי ותרבות ארגונית.
2. תיאור התהליכים בתחום ניהול משאבי אנוש המתקיימים בחברת "דקסון".

בחלק השני של העבודה מוצגת הצעה מפורטת לשיפור ניהול משאבי האנוש בחברה תוך התמקדות בשתי פרקטיקות שהם:
1. תגמול עובדים
2. הדרכה ופיתוח עובדים.
יבוצע ניתוח ביקורתי של ההצעה שהוצגה תוך תיאור יתרונותיה, חסרונותיה ומורכבות היישום. אחת הדרכים הטובות ביותר לבדוק אם השינויים שמעוניינים לבצע יכולים לתרום היא על ידי ביצוע תהליך BENCHMARKING אל מול חברה שנתוניה דומים, לא בהכרח מאותו התחום. לצורך השוואה נבחרה חברת "טבע" הפועלת על פי שיטת תגמולים המשלבת תגמולים חומריים ובלתי-חומריים.

החלק השלישי יציג את ההשלכות/החשיבות עבור בעלי העניין לאחר יישום ההצעות.
1. בתחום התגמולים חשוב שבעלי העניין בארגון ינהיגו שיטת תגמולים חדשה אשר תשלב בתוכה תגמולים חומריים ובלתי חומריים כאחד.
2. בתחום הדרכה ופיתוח עובדים שיפור מערך ההדרכה ובניית מדיניות הדרכה חדשה.
במידה וחברת "דקסון" תאמץ את החשיבות בשתי הפרקטיקות תשפר החברה את ביצועיה וכתוצאה מכך תגדיל את רווחיותה. בענף שהוא מאוד דינאמי ותחרותי כענף התרופות, המשאב האנושי הוא אחד המשאבים היקרים ביותר.
מכאן, שהאתגר האמיתי העומד כיום בפני מנהלי החברות הוא שימור העובדים האיכותיים הלכה למעשה!

תוכן העניינים:
מבוא
חלק א':
1. הצגת הארגון
2. תהליכי משאבי אנוש המתקיימים בחברת "דקסון"

חלק ב':
א. הבעיות המרכזיות בתחום ניהול משאבי אנוש בחברת "דקסון"
ב. תיאור מובנה ומפורט של ההצעה לשיפור ניהול משאבי אנוש בחברת "דקסון"
ג. ניתוח ביקורתי
ד. השוואת מרכיב התגמולים מול חברת "טבע" BENCHMARKING

חלק ג': ההשלכות/החשיבות עבור בעלי העניין

סיכום
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

Melvin (2001), אומר שעיקר המשימות המרכזיות של מנהלת המשאב האנושי בחברה כמו ברוב הארגונים הינם: גיוס כוח אדם, החזקתו ותגמולו.
בחברת "דקסון" קיימת מחלקת משאבי אנוש. המחלקה מנוהלת על ידי מנהלת בדרג הביניים אשר מדווחת ישירות למנכ"ל החברה ושייכת לפורום הנהלת החברה.
תחומים בסיסיים אלו מתחלקים לפעילויות רבות שנעשות הן במחלקת משאבי האנוש אך בעיקר על ידי המנהלים הישירים בארגון.

תגים:

גיוס · והדרכת · עובדים · ניהול · אדם · הדרכה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תהליכי משאבי האנוש בחברת "דקסון"", סמינריון אודות "תהליכי משאבי האנוש בחברת "דקסון"" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.