היישום אינו מחובר לאינטרנט

ראיון עם מטופלת

עבודה מס' 066346

מחיר: 96.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סיכום ראיון עם מטופלת.

2,043 מילים ,2005

תקציר העבודה:

מקור הקושי של מ' היום, הוא בעיקר התמודדות עם המסגרת המשפחתית שלה, שמבחינתה אינה מסגרת משפחתית "רגילה"- אב, אם והילדים, וצריכה להתמודד עם מסגרת קצת שונה שהבן זוג אינו האב, וכך ההתמודדויות הופכות להיות שונות ממערכת חיים "נורמאלית". החבר מבחינתה ,בגלל שהוא אינו האב, רואה דברים בצורה יותר אובייקטיבית ממנה, ולפעמים היא שוברת את המילה שלו בנושא הילדים, ומרגישה לא בסדר ויש לה נקיפות מצפון שביטלה אותו ונכנעה לילדיה. בנוסף מתמודדת עם בעיות "שבשגרה", שהן מבחינתה מריבות עם הבת על האוטו וכו'.

קטע מהעבודה:

במהלך רוב הראיון מ' דיברה בטון שקט ואיטי, ויצרה עימי קשר עין, היא נפתחה מהר מאוד אליי ולא הרגשתי כל התנגדות מצידה, אך כאשר דיברה על הבגידה של בעלה לא הסתכלה עלי ואף הסתירה את עינה השמאלית עם היד, גם כשדיברה על אביה עשתה זאת. כשדיברה על חברה לשעבר שנכנס לבית חולים למשוגעים קולה רעד וכמעט שהחלה לבכות.
העברה- לכל אורך הראיון מ' העבירה אלי את הכובד וההתשה שבחייה, ולמרות שחייה מתישים הם עדיין מעניינים ואינם משעממים, ולא הפסיקה לדבר כי רצתה לשתף אותי בחייה וראתה בי דמות תומכת שנפתחת אליי כמו שנפתחה אל הפסיכולוגית שלה כדי לדעת האם עשתה את המעשה הנכון בגירושין.

תגים:

רווחה · פסיכולוגי

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ראיון עם מטופלת", סמינריון אודות "ראיון עם מטופלת" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.