היישום אינו מחובר לאינטרנט

מערכות מידע בחברת OHH

עבודה מס' 066318

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח ותיאור תרומת מערכת מידע לארגון.

2,539 מילים ,4 מקורות ,2004

תקציר העבודה:

הסביבה העסקית היום משתנה בקצב מהיר כל הזמן ומציבה בפני הארגונים העסקיים אתגרים שונים. מערכת מידע תסייע לארגון לעמוד באתגרים האלו ולהשיג יתרון תחרותי.

מהפכת המידע נוגעת לכל סוגי הארגונים המשתמשים בטכנולוגיות מידע כאמצעי לשיפור המוצר, השירות או לצרכי התייעלות. בתחום זה יש כמה מגמות - תחרות גלובלית, דרכים חדשות לעשות עסקים וניהול איכות. מגמות אלו דורשות מהארגון לראות את מערכת המידע כחלק משולב בדרך בה פועל העסק. למערכת מידע ישנה חשיבות גדולה בפיתוח אסטרטגיה עסקית ובתמיכה בקבלת החלטות. מערכות מידע אמורות לתרום לתפוקתו של הארגון, לשפר את יעילותו, לקצר את התהליכים בו, לשנות דרכי עבודה ולהביא לגידול רווחים. במקרים אחרים עשויות מערכות מידע להוות כורח טכנולוגי או תחרותי.

שימוש במערכות מידע חדישות מאפשר לארגון להפיק תועלת מקסימאלית מהנתונים הנמצאים ברשותו, וזהו ההיבט החשוב ביותר שמסייע לארגון להתמודד בתחרות מול ארגונים אחרים, לשרוד ולהתפתח על-ידי הגדלת הרווחים. היבט נוסף הוא השינוי בתחום ניהול משאבי האנוש בארגון.

בעבודה זו זוהו בעיות עיקריות הקיימות בחברה OHH והוצגו הפתרונות לבעיות האלה, תוארה השפעתה של מערכת המידע על שיטות עבודה ותהליכים עסקיים בארגון. הוסברו יתרונות והזדמנויות הנוספים שמערכת המידע וטכנולוגיית אינטרנט יכולים לתת לארגון בפעילויות המכירה והקנייה שלה. כמו כן, הובהרו האיומים והסכנות הנובעות משימוש באינטרנט והוצגו דרכים להתמודד עם הסכנה.

בנספח העבודה הוצגה דוגמת בסיס נתונים הכולל בתוכו טבלאות הזמנות רכש, ספקים ומוצרים.

תוכן העניינים
1. מבוא - תיאור הארגון והצגת צרכים העיקריים במערכת מידע
2. תועלות משימוש במערכות מידע וטכנולוגיית אינטרנט
2.א תועלות ורווח עסקי כללי משימוש במערכות מידע בחברת OHH
2.ב תועלות משימוש באינטרנט בתמיכת בפעילויות המכירה והקנייה של OHH
2.ג סיכונים הקשורים בשימוש טכנולוגיית אינטרנט
3. סיכום
4. ביבליוגרפיה
נספח - דוגמת בסיס נתונים: ספקים, מוצרים, הזמנות רכש

קטע מהעבודה:

על פי לאודון ס. ולאודון ג'. (2000) מערכות מידע הן האמצעים שבעזרתם ארגונים אוספים , מעבדים, מאחסנים ומפיצים מידע במטרה להקל על תכנון, בקרה, ניתוח וקבלת החלטות.

מערכות מידע צריכות להתאים לאסטרטגיה של הארגון ולספק את צורכי המידע התפעוליים והניהוליים.
מערכת מידע טובה היא מערכת שמשפרת את ביצועי הארגון, פותרת את בעיותיו החשובות ,כדאית מבחינה כלכלית ועונה על שביעות רצון המשתמשים בה.

תגים:

מחשב · רשת · אינטרנט · בסיס נתונים

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מערכות מידע בחברת OHH", סמינריון אודות "מערכות מידע בחברת OHH" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.