היישום אינו מחובר לאינטרנט

הקשר בין שביעות רצון העובדים מתנאי העבודה במשטרה לבין מתן שירות לאזרח

עבודה מס' 066272

מחיר: 288.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בדיקת הקשר בתחנת נתניה.

8,916 מילים ,46 מקורות ,2000

תקציר העבודה:

שביעות הרצון של האזרח היא המוטיב החשוב ביותר בשירות הממשלתי, ובמיוחד בשירותים כמו
שיטור. מבקר המדינה מעיר פעמים רבות אודות טיב השירות של משרדי הממשלה, ובעיקר לגנאי.
הנקודות הנדונות בעבודה זו היא שבשנים האחרונות התעוררה בעיה של אי שביעות רצון החוקרים מתנאי עבודתם. כותב בעבודה היה עד למקרים רבים של התמרמרות אודות תנאי השירות: אין מיזוג אויר במשרדי החקירות, דבר שמקשה על ביצוע החקירות. ישנה צפיפות של חוקרים בחדרי החקירות, ואין מספיק חדרים, דבר שפוגע בדיסקרטיות החקירה ובאיכות החקירה. ישנו עומס תיקי חקירה על החוקרים נתון מקשה בפענוח תיקי החקירה, וכן תלונות על שכר נמוך בתמורה לעבודה קשה ומשמרות ארוכות.
מדוחות ונתוני המשטרה עולה כי אחוז הגילויים והפענוח בתיקי החקירה נמוך, ישנה סחבת לגבי טיפול בתיקי החקירה ומיצוי החקירה עד תום. בנוסף ישנם תלונות רבות מצד האזרחים על המתנה ארוכה לקבלת שירות (הגשת תלונה, טיפול בתלונה, והמתנה ארוכה לחקירה).

שאלת המחקר היא האם קיים קשר בין שביעות רצון של חוקרים מתנאי עבודתם במשרד החקירות במשטרת נתניה לבין מתן שירות לאזרח. שאלה זו נבחנה במחקר כמותי ע"י שאלונים סגורים שנשלחו לנבדקים מהתחנה ובהם נבדקה מחד שביעות הרצון ומאידך נכונותם להשקיע- ההנחה המרכזית היא שיש קשר בין השניים.
המחקר כלל את כל החוקרים השייכים למשרד החקירות בתחנת נתניה. המדגם מונה 40 חוקרים גברים ונשים. המחקר לא יכלול את פיקוד המשרד הכולל 3 קצינים (קציני המשרד מושפעים מתנאי עבודה שונים מאלו של חוקרי המשרד. כמו כן אינם מקבלים תיקי חקירה, ואינם חוקרים חשודים מידי יום, אלא במקרים חריגים)
אוכלוסיית המחקר הנה בעלת ותק של שנה עד 15 שנות שירות. כלל החוקרים באוכלוסיית המחקר עברו הכשרה בנושאי משטרה וכן בנושאי חקירות ותשאול.

תוכן העניינים:
- תקציר
- מבוא
תאור תחנת נתניה
הבעיה העסקית
חשיבות שביעות הרצון בעבודה
- סקירת הספרות
חשיבות מתן שירות ללקוח
המודעות לשירות ונגישות השירות
דעות על שירותים ונגישות הדעות
מודל התבדות הציפיות
תפיסות של הוגנות וסיפוק
תלונות הצרכן
אסטרטגיה של שירות
שיטות הנעת עובדים במגזר הציבורי
- שיטת המחקר
מטרת המחקר
השערת המחקר
משתני המחקר
המדגם
כלי המחקר
הגדרות אופרציונליות
ההליך
- תוצאות
סיכום
ביבליוגרפיה
שאלון המחקר

קטע מהעבודה:

בשנים האחרונות התעוררה בעיה של אי שביעות רצון החוקרים מתנאי עבודתם. החוקרים התלוננו שתנאי עבודתם ירודים מאד. אין מיזוג אויר במשרדי החקירות, דבר שמקשה על ביצוע החקירות. ישנה צפיפות של חוקרים בחדרי החקירות, ואין מספיק חדרים, דבר שפוגע בדיסקרטיות החקירה ובאיכות החקירה. ישנו עומס תיקי חקירה על החוקרים נתון מקשה בפענוח תיקי החקירה, וכן תלונות על שכר נמוך בתמורה לעבודה קשה ומשמרות ארוכות.
מדוחות ונתוני המשטרה עולה כי אחוז הגילויים והפענוח בתיקי החקירה נמוך, ישנה סחבת לגבי טיפול בתיקי החקירה ומיצוי החקירה עד תום. בנוסף ישנם תלונות רבות מצד האזרחים על המתנה ארוכה לקבלת שירות (הגשת תלונה, טיפול בתלונה, והמתנה ארוכה לחקירה).

תגים:

שוטרים · שביעות · רצון · סיפוק · שירות · ללקוח · אזרחי · מדינת · ישראל · משטרה · טיב · איכות · השירות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הקשר בין שביעות רצון העובדים מתנאי העבודה במשטרה לבין מתן שירות לאזרח", סמינריון אודות "הקשר בין שביעות רצון העובדים מתנאי העבודה במשטרה לבין מתן שירות לאזרח" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.