היישום אינו מחובר לאינטרנט

התיירות ביפן

עבודה מס' 066266

מחיר: 253.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירה כללית

3,862 מילים ,15 מקורות ,2007

תקציר העבודה:

יפן או בשמה השני "ארץ השמש העולה", ממלכת איים מרהיבה ביופי הנוף, בעושר הטבע, וגדושה באתרים היסטוריים עתיקים, חשובים ומרהיבים הפזורים בכל רחבי הארץ.
פלאיה של יפן רבים ואינם נגמרים בניהם סושי, יין האורז- סאקי, אסתטיקת סידור הפרחים איקבנה, אומנויות לחימה וגיישות חיוורות פנים המעידות על מסורת ארוכת שנים, כמו כן לא נשכח את עולם הטכנולוגיה, שאינו נגמר ובניהם משחקי סאגה, הימורי הפצ'נקו הנודעים בכל רחבי יפן, פארקי שעשועים מהמתקדמים בעולם, אתרי ים וסקי מלאכותיים כמותם לא נצפו בעולם כולו, ועוד כמובן פריחת הדובדבן המופלאה, המתרחשת בעונת האביב וצופנת בחובה הפתעות וריגושים אסתטיים מיוחדים במינם.
הטבע ביפן, כמו היפנים, מסודר ומדויק להפליא השנה מתחלקת שווה בשווה בין ארבעת העונות, כל אחת מהן בת שלושה חודשים, ולכל אחת צבע אחר, בחורף מלבינים מורדות ההרים משלג, באביב מתכסה המדינה בעננים לבנבנים-ורדרדים של פריחת העצים, הקיץ הגשום מביא את הגוונים הירוקים, ובסתיו בוערת שרשרת האיים בשלל גווני השלכת האדומים, כל אלו הן רק חלק קטן הטמון באוצרותיה של יפן ולמרות כל זאת אינה נודעת כיעד תיירותי אטרקטיבי וזאת בשל פערים כלכליים משאר מדינות העולם. בהמשך אציג חלק קטן מגודל המשמעות של מדינת יפן המופלאה.

תוכן עניינים:
מבוא
תעודת זהות יפן
מאפיינים פיזיים המשפיעים על התיירות
אתרי תרבות והיסטוריה
אתרי מורשת עולמית ותיירות כפרית
תנועה ותחבורה
מגמות בתיירות נכנסת ויוצאת
מאפייני הביקוש וגורמי משיכה ודחיית תיירות
סיכום
ביבליוגרפיה
נספחים

קטע מהעבודה:

יפן הנה ארץ הררית, כ 80%- מהשטחים הנם הרים, גובה ההרים עולה על 3,000 מ'. בין ההרים המוכרים והגבוהים נמנה הר הפוג'י והאלפים היפניים. התבליט ההררי של איי יפן אינו יציב, וכתוצאה מכך מתרחשות ביפן: רעידות אדמה אשר מעידות על תנועת קרום כדור הארץ ופעילות געשית מרובה (ראה נספח 1.2).
תנועת הלוחות של קרום כדור הארץ מסבירה במידה רבה את האירועים הגיאולוגיים האלה באיים של יפן, באזורי החולשה האלה של קרום כדור הארץ מתנהלת פעילות געשית ערה היוצרת שרשרת של הרי געש פעילים, עם זאת קיים היתרון בכך שהפעילות הגעשית באה לידי ביטוי גם בצורה של מעיינות חמים, מאפיין המושך תיירות פנימית וחיצונית, ועוד בעקבות המבנה של יפן המורכב מאיים רבים, נוצרים מיצרים ומפרצים רבים ביפן סובבים מספר רב של גופי מים אשר מושכים אליהם תיירים ברוב ימות השנה( ראה נספח 1.2).

תגים:

גיאוגרפיה · הנסיעות · והתיירות · יפן

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "התיירות ביפן", סמינריון אודות "התיירות ביפן" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.