היישום אינו מחובר לאינטרנט

פרסום שוקולד פרה של חברת עלית

עבודה מס' 066206

מחיר: 326.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח שיווקי, החלטות שיווקיות, אסטרטגית פרסום ויישום פרסומי.

3,188 מילים ,2007

תקציר העבודה:

עלית תעשיות בע"מ (להלן- "עלית"), הנשלטת על ידי חברת שטראוס-עלית, היא קבוצה של חברות תעשייתיות ומסחריות בתחום המזון, אשר פועלת בישראל ומחוץ לישראל.
עלית מייצרת, משווקת ומפיצה מגוון רחב של מוצרי מזון, כולל שוקולד, ממתקים, קפה, חטיפים מלוחים ומוצרי מאפה.
בישראל מהווים מרבית מוצריה המרכזיים של עלית למעלה מ- 50% מנתח השוק בתחומם. עלית מוכרת את מוצריה באמצעות מערך המכירות וההפצה שלה המגיע לכ- 11,000 נקודות מכירה כולל סניפי רשתות השיווק, סופרמרקטים פרטיים, מכולות, קיוסקים, בתי מלון, מסעדות ומקומות עבודה.
שוקולד פרה, אחד המותגים הוותיקים והחזקים ביותר בישראל, עבר במהלך השנים מתיחות ושינויים. הפרה הושקה לראשונה בשנת 1934, שנה לאחר הנחת אבן הפינה למפעל עלית, ובמהלך השנים נוספו לה טעמים וצורות חדשות.
על-פי נתוני אי.סי. נילסן ישראל, מחזיק המותג בנתח של כ- 30% מתחום טבלאות השוקולד, המוערך בהיקף כספי של 300 מיליון שקל בשנה.

תוכן הענייינים:
תמצית מנהלים
ניתוח שיווקי
א. הגדרת המוצר
ב. הסיבות לפרסום
ג. עונתיות בצריכה ושלב במחזור החיים
ד. ניתוח SWOT
ה. הסביבה התחרותית
החלטות שיווקיות
א. הגדרת מטרות שיווקיות
ב. מיצוב ובידול ביחס למתחרים
ג. דימוי המוצר
ד. בחירת קהל יעד
ה. צינורות שיווק והפצה
ו. החלטות מחיר
אסטרטגית פרסום
א. החלטות אסטרטגיות
ב. החלטות מסר
ג. החלטות קמפיין
ד. החלטות מקור
ה. החלטות מדיה
ו. קריטריונים להערכת הצלחת מסע הפרסום

קטע מהעבודה:

הנאמנות למוצר הינה גבוהה יחסית ולכן שומר המוצר על נפח מכירות פחות או יותר קבוע לאורך תקופה ארוכה מאד. החברה מתרכזת בפלח שוק יחיד. הפרסום נעשה רק על ידי אריזת המוצר עצמו, אין תהליך של קידום מכירות מלבד מבצעי הנחות מפעם לפעם ללא מהלך נרחב כלשהו התומך, אין יחסי צבור, מכירה אישית או שיווק ישיר.
הפרה נותנת קונוטציה של "אם תאכל תהיה שמן כמו פרה". לכן הייתי משנה את כיוון הפרסום מהאריזה/פרה לנאמנות רבת השנים של הצרכנים למוצר.

תגים:

SWOT · מסע פרסום · שוקולד פרה · פרסום

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "פרסום שוקולד פרה של חברת עלית", סמינריון אודות "פרסום שוקולד פרה של חברת עלית" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.