היישום אינו מחובר לאינטרנט

חברת הקוסמטיקה "אהבה"

עבודה מס' 066200

מחיר: 314.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: אסטרטגיה עסקית של חברת אהבה במרחב האיחוד האירופי.

3,827 מילים ,25 מקורות ,2007

תקציר העבודה:

התחרות בענף הקוסמטיקה קשה ביותר, כמו כן חברה המעוניינת להצליח בעידן הגלובליזציה, חייבת לצאת מחוץ לאתרים המקומיים ולפעול מעבר לים, תוך התמודדות עם תרבויות שונות, ופיתוח קשרים עם בנות ברית מקצה העולם.
לאחר שנבחנו החזקות, החולשות, האיומים, וההזדמנויות של חברת "אהבה", המייצגת את הפירמה הישראלית בעבודה זו, אימצנו המלצה של שילוב שתי אסטרטגיות פעולה עיקריות.
החברה דומיננטית מאוד בעולם, בעלת מוניטין ומותג מוביל בשוק לפיכך המלצנו לנקוט בגישה Global Strategy ו Polycentric.
כראיה לטווח הרחב מומלץ לחברה לאמץ את האסטרטגיה האקולוגית, לפיה הפירמה תדאג להשתמש בחומרים שניתן למחזר אותם, תדאג להקטין ככל הניתן את כמויות הפסולת אותה היא מייצרת, ותפעל להתפטר מהפסולת שנוצרה בצורה אחראית.
החברה תנקוט במסע פרסומי נרחב ובקמפיינים שיראו לכולם את המודעות הרבה שלה לנושא עקרוני כל כך לאיחוד האירופאי, נושא איכות הסביבה.
בפני החברה הישראלית עומדות הזדמנויות רבות לפעול בזירה האירופית, אך ההזדמנות החשובה מכולם היא תוקפם של ההסכמים בין ישראל לאירופה, המעניקים לה אפשרויות לתמיכה ולסיוע שיעזרו בצמיחתה.
חברת אהבה מייצרת את מוצריה על בסיס חומרי גלם ממי ים המלח ולא עושה ניסויים בבעלי החיים שהדבר מאוד חשוב בעיני האיחוד האירופאי והעולם בכלל.

ראשי פרקים:
1. מבוא
2.סקירה ספרותית
2.1. רקע על קוסמטיקה
2.2. שוק הקוסמטיקה העולמי
2.3. רקע על קוסמטיקה בישראל
2.4. תחום הקוסמטיקה הטבעית בעולם
2.5. יצוא מוצרי ים המלח
3. חברות מובילות בתחום
3.1. חברת "רבלון"
3.2. חברת "פרמייר"
4. השערות
5. חברת "אהבה"
5.1. פעילויות אהבה בעולם
5.2. אסטרטגיות שיווקיות והמלצות
6. ביבליוגרפיה

הערת מערכת: בעבודה לא צויינו מראי מקום, ומקורות העבודה הינם אתרי אינטרנט שחלקם בשפה הרוסית.

קטע מהעבודה:

כשמדברים על קוסמטיקה, מדברים על מכונת כספים, שוק הטיפוח העולמי מגלגל כ- 50 מיליארד דולר בשנה, כאשר בישראל מוערך השוק הזה בכ- 238 מיליון שקל ומתאפיין בצמיחה של 8%-10% בשנה.
שוק הקוסמטיקה מתחלק למותגים יוקרתיים ומותגי הפצה רחבה, כשבשוק הישראלי תופסים המותגים היוקרתיים נתח שוק של 45%, ומוצרי הפצה רחבה תופסים 55% מהשוק.
כיום, ענף הקוסמטיקה מדורג במקום הרביעי מבין הענפים הנצרכים ביותר. זהו שוק דינאמי, הטומן בחובו פוטנציאל רב, וההערכות הן כי שעורי הצמיחה בענף ימשיכו לגדול ולהיות גבוהים, לפחות עד 2010.

תגים:

אירופה · ייצוא · טיפוח · המלח · רבלון · פרמייר · בוץ

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "חברת הקוסמטיקה "אהבה"", סמינריון אודות "חברת הקוסמטיקה "אהבה"" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.