היישום אינו מחובר לאינטרנט

מידתיות השביתות

עבודה מס' 066163

מחיר: 433.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינת שני מקרי בוחן: עסק (ארצי) - 1013/04 בנק דיסקונט; וסק (אזורי, י-ם) - 55/04 בנק ישראל

6,624 מילים ,13 מקורות ,2006

תקציר העבודה:

בעבודה זו, אעסוק בנושא מידתיות השביתה, וכדי לבחון נושא זה, בחרתי להתחיל את העבודה עם הצגת דפוסי דמוקרטיה ותפיסת הדמוקרטיה ואחר כך אבחן שני פסקי דין שלאחריהם אגיע למסקנות ולתובנות אישיות. בפרק הראשון אציג שני דפוסים דמוקרטיים: דמוקרטיה מהותית ודמוקרטיה פורמאלית.
בפרק השני אציג את תפיסת הדמוקרטיה העוסקת בתחום אבטחת זכויות האדם בנושא השביתה, בנוסף אבחן את הסוגיה מי הוא בעל הזכות לשבות, בהתאם לדוקטרינה האורגנית והאישית.
בפרק השלישי אציג שני פסקי דין העוסקים בנושא המידתיות. האחד עסק (ארצי) 1013/04 בנק דיסקונט , הדן במחלוקת אשר התעוררה על רקע ההפרטה בין ארגון העובדים בבנק דיסקונט לבין חברת נכסים מ"י, אשר הוסמכה מכוח החוק לנהל את המשא ומתן עם העובדים בנוגע לזכויותיהם לאחר הפרטת הבנק. פסק הדין השני הינו סק (אזורי, י-ם) 55/04 בנק ישראל , הדן אודות בקשת בנק ישראל להפסקת העיצומים הננקטים ע"י עובדי בנק ישראל בנוגע לסכסוך עבודה קיבוצי עליו הכריזו ועד העובדים. בכל אחד מפסקי הדין, אתאר את האירוע, אציג את טענת העותרים ואת טענת המשיבים ואסיים בפסק הדין שניתן בבית הדין. את העבודה אסיים עם פרק סיכום אשר יפתח באמירה אישית לשני פסקי הדין וסיכום כללי .

תוכן עניינים:
מבוא
פרק א' - דפוסים דמוקרטיים
דמוקרטיה פורמאלית
דמוקרטיה מהותית
פרק ב' - תפיסת הדמוקרטיה לאבטחת זכויות האדם
-שביתה
לגיטימיות השביתה
הצדדים בסכסוך
התערבות הממשלה
- מי הוא בעל הזכות לשבות: הדוקטרינות
תפקידים בשביתה
הדוקטרינה האורגנית
הדוקטרינה האישית
פרק ג ' - מקרה בוחן
- עסק (ארצי) 1013/04 - בנק דיסקונט
- סק 55/04 (אזורי, י-ם) - בנק ישראל
פרק ד' - סיכום
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

אין דפוס דמוקרטי אחד מוסכם, למעשה מתקיימים זה לצד זה מגוון דפוסים דמוקרטיים. מאפיינים מסוימים מתקיימים בכל צורה של משטר דמוקרטי. ניתן להציג את מכלול הדפוסים הדמוקרטיים על פני רצף אשר בקוטבו האחד מצויה הדמוקרטיה הפורמאלית המצומצמת ולעומתה בקוטב האחר ניצבת הדמוקרטיה המהותית הערכית(5).

תגים:

שביתות · שביתה · דמוקרטיה · מהותית · דמוקרטיה · פורמאלית · זכות · השביתה · סכסוך · עבודה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מידתיות השביתות", סמינריון אודות "מידתיות השביתות" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.