היישום אינו מחובר לאינטרנט

אסטרטגיה פיננסית ומידע

עבודה מס' 066128

מחיר: 288.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינת התהליכים ושיטות התקצוב באור הכלכלה העכשווית וכן את מערכות המידע המשמשות לצורך תהליך תכנון התקציב

2,006 מילים ,8 מקורות ,2007

תקציר העבודה:

עבודה זו בוחנת את התהליכים ושיטות התקצוב באור הכלכלה העכשווית וכן את מערכות המידע המשמשות לצורך תהליך תכנון התקציב.
המאמרים המובאים להלן מציגים שתי עמדות מנוגדות ליישום תהליך התקציב, מחד - התהליך המסורתי, הכולל התייחסות לשלושה היבטים: תקצוב, מעקב והחלטה מתקנת. ומאידך - תהליכי תקצוב חדשניים ומקוריים המיישמים גישה שונה של ניהול כספי החברה, ללא תקציב בהגדרתו המקובלת, אלא בנוסחא של Rolling forecast וע"י שימוש ב-Balance Score Cards לבחינת הנכסים הבלתי מוחשיים של הארגון ושרשרת הערך שלו.
העבודה מציגה את קבוצת מעברות כ-Case Study לבחינת השימוש במערכות מידע לצורך הכנת תקציב החברה. קבוצת מעברות מורכבת מחמש חברות בנות:
* מעבדות מטרנה
* ביופט
* טעם-טבע אלטמן
* אדמה-מזון אורגני
* חלבית
תהליכי התקצוב בקבוצה כוללים שימוש במידע הזורם מחמש החברות הבנות והמנותח במערכת המידע SAP המשמשת את החברה כמערכת התווך לעיבוד וניתוח המידע בחברה. באמצעות הטמעת מערכת ה-SAP הצליחה מעברות לייעל את תהליכי התקצוב, גוזלי הזמן והמשאבים, והצליחה לייצר אפקטיביות גבוהה בתהליכי הבקרה על התקציב.

תוכן העניינים:
מבוא - מערכי ניהול המידע בארגון
ניתוח צרכי המידע הפיננסי בארגון
המאמרים:
- המאמר View Point
- הצדקה לבחירת המאמר
- המאמר Beyond Budgeting
- הצדקה לבחירת המאמר
- אינטגרציה בין המאמרים
סיכום, מסקנות והמלצות
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

מערכות המידע בארגונים משמשות משתמשים בתחומים פונקציונלים שונים של הפעילות הארגונית ועונות על צרכי המידע של עובדים ומנהלים בדרגים שונים (שובל 1998). בכל ארגון, חלק ממערכות המידע הינן מערכות פיננסיות, ואולם גם אם אינן כאלו מערכות המידע השונות מספקות נתונים המשמשים לצרכים פיננסיים. מערכות מידע אלו שואבות נתונים ממספר מקורות ובדרך זו מאפשרות לדרגי ההנהלה השונים לשלוט ולבקר באופן מלא את הנעשה בארגונם בכל רגע נתון.

תגים:

מערכות מידע · תקציב · תקצוב · מטרנה · קבוצת מעברות · מודל אנתוני · OIS · MIS · מידע פיננסי

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "אסטרטגיה פיננסית ומידע", סמינריון אודות "אסטרטגיה פיננסית ומידע" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.