היישום אינו מחובר לאינטרנט

השפעת פרסום על הטרדה מינית

עבודה מס' 066072

מחיר: 603.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינת ההשערה כי פרסום יוצר הטרדה מינית כיוון שעושה שימוש בסקס ומיניות נשית על מנת להשיג את מטרותיו השיווקיות.

6,355 מילים ,25 מקורות ,2007

תקציר העבודה:

בעבודה זו אנסה להוכיח את ההנחה כי פרסום יוצר הטרדה מינית כיוון שעושה שימוש בסקס ומיניות נשית על מנת להשיג את מטרותיו השיווקיות. כדי להוכיח את התיזה, בחלק הראשון של העבודה, אסביר תחילה מהו פרסום, אעמוד על מאפייניו ועל הגדרותיו, אציג את תפקידיו ואת יעדיו. בהמשך אראה את הפרסום כאמצעי שכנוע העושה שימוש בפרסום רגשי, אשר מתבטא בין היתר בשימוש במסרים מיניים, לשם השגת מטרותיו השיווקיות. כדי להראות את השפעת הפרסום על רגש, אציג את הקשר המתבקש בין רגש ליצר, כפי שמוסבר על ידי פרוייד .
ולבסוף, אדבר על כך שלמרות הבעייתיות שבשימוש במין ובסקס, סקרים מראים כי מיניות אכן מוכרת ויש חוקרים הטוענים כי יעילותם של המסרים המיניים אינה מוטלת בספק ולמעשה קשורה אל מאפייניו הפסיכולוגיים של המין.
בחלק השני אפתח את הדיון בתופעת הטרדה מינית, אציג את הגדרותיה, מאפייניה ואת מימדי התופעה. אתמקד בהטרדה מינית כנגד נשים ובשני סוגיה העיקריים: הטרדה מינית "זה תמורת זה" והטרדה מינית סביבתית וכיצד הם מושפעות ממסרים מיניים רגשיים. גם בחלק הזה אדבר על היצר ומאפייניו אך מהיבט שונה, למעשה אציג את מאפייני היצר כפי שהם מוסברים ביהדות.
בחלק השלישי אראה כיצד לדעתי פרסום יוצר הטרדה מינית מסוג "זה תמורת זה" ומהווה הטרדה מינית סביבתית בפני עצמו, בהתבסס על המסקנות שהוסקו בשני הפרקים הראשוניים.
בסיכום העבודה אסביר האם מטרת העבודה להוכיח כי פרסום יוצר הטרדה מינית אכן הושגה.

תוכן העניינים
I. מבוא
II. פרסום: מאפייניו והגדרותיו
1. מהו פרסום?
2. תפקידיו של פרסום
3. יעדיו של פרסום
4. פרסום כאמצעי שכנוע
5. פרסום רגשי ומסרים מיניים
6. הקשר בין רגש ליצר
7. האם מיניות אכן מוכרת?
III. הטרדה מינית - תופעה "מטרידה"
1. הטרדה מינית - הגדרות, מאפיינים ומימדי התופעה
2. הטרדה מינית כנגד נשים
3. סוגים של הטרדה מינית
4. שורשי הטרדה מינית ביהדות - "יצר האדם רע מנעוריו"
IV. פרסום כיוצר הטרדה מינית והטרדה מינית בפני עצמו
1. פרסום כיוצר הטרדה מינית מסוג "זה תמורת זה"
2. פרסום כהטרדה מינית סביבתית
V. סיכום
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

קיימות שתי גישות מרכזיות להגדרת מושג הפרסום. חוקרים הדוגלים בגישה התקשורתית, דוגמת אוגילבי(5), מגדירים את הפרסום כאמצעי ליצירת דיאלוג עם קהלי היעד באמצעות תקשורת המונים, כתהליך של פעולת תקשורת מתוכננת, המיועדת להעביר מסר אחד או מספר מסרים מצומצמים לקהלי מטרה רחבים באמצעות ערוצי התקשורת המסחריים. הגדרה זו מתייחסת אל הפרסום ככלי תקשורתי רב עוצמה, מתוכנן היטב, אשר יש בו את היכולת להעביר מסר לצרכנים רבים בזמן קצר, על ידי השקעה באמצעי תקשורת מסחריים בלבד.
--------------------------------------------------------------------
5. אוגילבי ד., "הפרסום על פי אוגילבי", הוצאת אורבך, ירושלים, 1988, עמ' 212

תגים:

פרסום

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "השפעת פרסום על הטרדה מינית", סמינריון אודות "השפעת פרסום על הטרדה מינית" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.