היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניהול התפעול במסעדה

עבודה מס' 065905

מחיר: 361.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: הערכת הגורמים מאחורי הבקרה והתפעול במסעדת 'קפה מצדה', כארגון שהוא חלק מתעשיית התיירות והשירותים.

9,642 מילים ,18 מקורות ,2007

תקציר העבודה:

מהבחינה התיאורטית, עולם התפעול הוא רחב היקף ומהווה תחום בעל מחקרים רבים. הוא כולל סוגיות רבות שמהוות את הבסיס שכולל תורות ומודלים שונים, ותואם כמעט לכל ארגון. מהבחינה המעשית, פונקצית התפעול היא זו שאחראית להוצאת תוכניות הפעולה של הארגון לפועל. האסטרטגיה התפעולית היא כמובן נגזרת של האסטרטגיה הכללית של הארגון וחייבת להתחבר לקונספט. השאלה האירונית היא כיצד תחום כל כך פרקטי ומקצועי כמו ניהול התפעול, זוכה לתמיכה ספרותית כל כך נרחבת. זו אחת השאלות החשובות שעבודה זו נותנת להן תשובה. העבודה מעריכה בצורה ביקורתית את הגורמים מאחורי הבקרה והתפעול במסעדת 'קפה מצדה', כארגון שהוא חלק מתעשיית התיירות והשירותים. מדובר במסעדה תל אביבית מצליחה שקיימת מזה ארבע שנים ומושתתת על קונספט שמשדר אוירה וחוויה מעבר לאוכל ושירות. כמו כן, על מתן ערך גבוה לכסף. כמובן שמצד אחד יש האומרים: "אם הצלחה לא מתווכחים", אך בסביבה התחרותית בענף יש מקום אך ורק ל 'ארגונים לומדים'. כאלה שמוכיחים את החיפוש המתמיד אחר שיפור האיכות והביצועים. בהתאם לכך, זוהו יתרונות כמו גם בעיות שונות במסעדה, במונחי התפעול השונים. העבודה מספקת מבנה לוגי ברור להבנת השילוב בין התיאוריות השונות מעולם התפעול לבין הבלטת המציאות והדוגמאות הרלבנטיות מענף המסעדנות. כמו גם, ניחן השילוב בין הלכה למעשה ובין ניתוח ביקורתי להמלצות יישומיות. חלק רחב מהעבודה מודגש להבנת הבסיס התיאורטי שעומד מאחורי המושג שירות ולחקר התפיסות והציפיות של הלקוח. מסתבר שתשובותיה של תעשיית התיירות והשירותים במונחי ניהול התפעול דורשות התמקדות במנגנוני אספקת השירותים, לצורך יצירת יתרון תחרותי וסיגול בסביבה התחרותית והפכפכה. העבודה מספקת המלצות פרקטיות מצוינות להנהלת 'קפה מצדה' בתחומים הבאים: הבנת הלקוח, תהליכי הבקרה והתפעול, תכנון אסטרטגי, ניהול פרויקטים, תורת התורים וניהול האיכות. כל ההמלצות נתמכות באמצעות אותן תיאוריות בסיסיות מעולם התפעול, מה שמשקף את התשובה לשאלה האירונית שלעיל. מגוון הסוגיות והמחקר המעמיק בנושא חייבו את היקף העבודה להיות רחב יחסית, אך אין בכך כל רמז על התפשרות באיכות.

תוכן עניינים:
תקציר
פרק 1 - הצגת הארגון
פרק 2 - הכרת הלקוח - תפיסות וציפיות
מהו שירות ?
קונספט שירות
חבילת השירות של 'קפה מצדה'
כיצד 'קפה מצדה' מושכת לקוחות ?
כיצד יודעים מה הלקוח חושב ?
תפיסות, ציפיות ומודל הפערים
פרק 3 - תכנון, בקרה ואסטרטגיה תפעולית
ניהול התפעול בתעשיית השירותים
תכנון ובקרה
האם ל 'קפה מצדה' נדרשת אסטרטגיה ?
אסטרטגיה תחרותית בשירות
אסטרטגיה תפעולית
פרק 4 - ניהול פרויקט
הנדסת התפריט (MENU ENGINEERING)
עמידה בלו"ז לביצוע הפרויקט
פרק 5 - תורת התורים
פרק 6 - ניהול האיכות
יישום מערכת איכות ב 'קפה מצדה' על בסיס התיאוריה של GARVIN
לקוחות סמויים
סיכום
רשימה ביבליוגרפית
נספחים

קטע מהעבודה:

כל עסק, ועל אחת כמה וכמה, עסק הפועל בתעשיית השירותים חייב להתעסק באופן שוטף ויומיומי בסוגיית הלקוח. דהיינו, לזהות את הלקוח, להכיר אותו, ללמוד אותו, להבין מהם צרכיו, ומה הוא חושב על השירות שמסופק לו, כמו גם על הארגון שמספק לו את השירות. שירות טוב הוא מה שהלקוח תופס כשירות טוב, מה שקובע זה איך השירות נתפס אצל הלקוח. הנושא של מרכזיות הלקוח קשור באופן ברור למשמעות הרחבה של שירות. לדעת Haksever et al (2000) הנושא של ניהול השירות על היבטיו השונים זוכה לעניין רב בשנים האחרונות, הן בספרות האקדמית והן באופן מעשי ומקצועי בארגונים שונים בעולם.

תגים:

עיצוב · תפריט · מסעדנות · מסעדות · בתי קפה · תורת התורים · תהליך ההמרה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניהול התפעול במסעדה", סמינריון אודות "ניהול התפעול במסעדה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.