היישום אינו מחובר לאינטרנט

תבניות הפעלה במודעות פרסום

עבודה מס' 065802

מחיר: 288.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח פרסומות המבוססות על תבניות הפעלה

9,363 מילים ,12 מקורות ,2005

תקציר העבודה:

מטרת המחקר הנוכחי היא להרחיב ולעבות את הידע הקיים בנוגע לתבנית ההפעלה. באופן ספציפי, מחקר זה ינסה להגדיר מהי תבנית הפעלה, לאפיין טיפוסים של תבניות הפעלה, ולספק הסברים אפשריים לאפקטיביות המשוערת של תבניות ההפעלה.
תבנית ההפעלה תוגדר במחקר זה כ"שיטת שכנוע מבוססת התנסות בה פענוח המסר הפרסומי מחייב את מעורבותו הפעילה של הצרכן". הגדרה זאת נבחרה מכיוון שהיא מתייחסת בו זמנית הן למנגנון באמצעותו התבנית ההפעלה פועלת (התנסות) והן לעקרונות ההתנהגותיים עליה היא מבוססת (מחויבות ומעורבות). כפי שנראה בהמשך, להבנת עקרונות המחויבות והמעורבות חשיבות עליונה בכל הנוגע ליכולתנו להעריך ולחקור את תופעת ההפעלה.

בחינה מדוקדקת של פרסומות המבוססות על תבנית ההפעלה העלתה כי ניתן לאפיין מספר גרסות שונות של תבניות הפעלה. גרסאות אלו נבדלות אחת מהשניה על בסיס שני פרמטרים הנגזרים מהביטוי "מעורבות פעילה" כפי שהוא מופיע בהגדרה שזה עתה הוצגה לתבנית הפעלה.

תוכן עניינים:
1. סקירה ספרותית
תבניות יצירתיות - מבוא
תבניות יצירתיות בעולם הפרסום
תבנית ההפעלה במודעות פרסום
2. המחקר הנוכחי
הגדרה
אפיון
אפקטיביות של תבניות הפעלה - גורמים
3. הצעת המחקר
4. שיטת המחקר
5. תוצאות
6. סיכום ומסקנות
7. נספחים
8. ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

מזורסקי וגולדנברג (2002) מציינים כי עד לשנים האחרונות ההתייחסות לתהליך היצירתי היתה כאל תהליך אשר מהווה מעין "קפיצת מדרגה" המבחינה אותו מתהליך החשיבה היום יומי המקובל. כתוצאה מתפיסה זאת עיקר העיסוק בתהליך היצירתי נסב סביב החיפוש אחר כלי עזר, טכניים במהותם, שמטרתם עידוד היצירתיות באמצעות שבירת דפוסי חשיבה קיימים.

תגים:

פרסום · תבניות יצירתיות · יצירתיות · שיווק · מחקר

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תבניות הפעלה במודעות פרסום", סמינריון אודות "תבניות הפעלה במודעות פרסום" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.