היישום אינו מחובר לאינטרנט

אומנות הרעלה ותכשיטי הגוף אצל הבדויות בסיני כביטוי למסורת השבטית

עבודה מס' 065611

מחיר: 203.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: השימוש שלהם, ממה הן עשויים, תפקידים ותפקודם.

3,472 מילים ,15 מקורות ,1993

תקציר העבודה:

העבודה הנוכחית תעסוק בשני אובייקטים קרובים למדי- הרעלה והתכשיטים של הנשים הבדואיות- השימוש שלהם, ממה הן עשויים, תפקידים ותפקודם.
תכלית העבודה היא להסביר את יעודן בחברה הבדואית השבטית ולהסביר מדוע חפצי אלו ספציפיים לבדווים, וכה חיוניים להמשך המסורת הבדווית.

תוכן העניינים:
1. מבוא ומטרת העבודה
2. האחריות להתעטפות
3. הרעלה כסמל חברתי
4. משמעות חברתית של התעטפות
5. דוגמאות לרעלות ותכשיטים
5.1 תכשיטי הנשים
6. שילוב רעלה עם תכשיט
7. סיכום
8. ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

על מי האחריות להתעטפות בתוך הבית; על מי האחריות כשהאישה מחוצה לו?
מאחר והאישה עשויה להמצא לא עטופה בביתה, האחריות מוטלת על הנכנס לוודא כי תהיה עטופה, במידה והנכנס זר למשפחה. כאשר האישה יוצאת מפתח ביתה האחריות לא לפתות את כל הזרים המאמינים מוטלת עליה. נאסר עליה באופן מפורש להזכיר את מיניותה ונשיותה לא הדיבור, לא בהליכה ולא מלבושים, ובכך לא לפתות את המאמינים לדבר עבירה. על המלבושים להראות בצורה נאותה, כלומר עליה להיות עטופה ומכוסה, למעט אותם איברים שהכרחי לגלותם.
נקודה נוספת לציון היא אבחנה באחריות בגילאים שונים. בתהליך ההתעטפות בסורת האור נאמר: מותר לגלות פניהם לבעליהן אבותיהם או אבות בעליהן, בנותיהן ובני בנותיהן, אחותיהן או בני אחיהן או בני אחיותיהם, ונשותיכם שפחותיהם עבדיכם הזקנים מחוסרי כח הגברא או ילדים זרים שאינם מבחינים בענייני מין, ואסור להם לפשק את רגליהם בצורה שתגלה את מה שהן מכסות. כלומר: מופיעה רשימה ארוכה בפניהן אחראית האישה לוודא כי הדבר מתבצע כיאות (בפני ילד אין חובה שהרי אין לו יצר) .

תגים:

רעלה · כיסוי · פנים · נשים · בדואים · צנעה · כסות · נשים · איסלם · אסלאם

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "אומנות הרעלה ותכשיטי הגוף אצל הבדויות בסיני כביטוי למסורת השבטית", סמינריון אודות "אומנות הרעלה ותכשיטי הגוף אצל הבדויות בסיני כביטוי למסורת השבטית" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.