היישום אינו מחובר לאינטרנט

טרור ו-PTSD

עבודה מס' 065609

מחיר: 203.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירה תיאורטית לגבי PTSD, תוך התייחסות קצרה לתושבי גוש קטיף

2,002 מילים ,18 מקורות ,2003

תקציר העבודה:

מדינת ישראל נמצאת במצב מלחמה מאז קיומה. כולנו משלמים מחיר, אולם יש כאלו המשלמים מחיר כבד יותר- אלו הנמצאים בעימות יום יומי בגבולות. משפחות אלו חיות בפחד מתמיד שמה ילדיהם יפגעו, רכושם ואף חייהם ירדו לטמיון.
המקום המסוכן ביותר כיום לגור בו במדינת ישראל הוא ללא ספק גוש קטיף, בו נורות מידי יום פצצות מרגמה על הישובים. הפצצות הופכות את החיים לבלתי נסבלים, ובעטיין כל מהלך החיים משתבש.

ההגדרה של PTSD ב-DSM IV מייצגת את ביטוייה הרבים של ההפרעה, את ריבוי הסינדרומים וכן ריבוי המימדים המאפיין את הטראומה עצמה. כפי הנראה, העובדה שההפרעה אובחנה בתחילה בקרב מבוגרים בלבד וכן מורכבותה של ההגדרה גרמו להתייחסות מועטה בתחילה, לביטוייה של ההפרעה בקרב ילדים. מאז עלתה המודעות בקרב הממסד הפסיכיאטרי כי אף ילדים ומתבגרים עשויים לפתח את ההפרעה.

תוכן עניינים:
1. היבטים רגשיים והתנהגותיים בצל הטרור
2. קבוצת סיכון
2.1 כשרים פיזיולוגים
2.2 גורמי סיכון לפיתוח התסמונת
2.3 חוסר דמיון כמאיץ מחשבות טראומטיות
2.4 דמיון מפותח
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

אירועי הטרור הניחתים על האזרחים מהווים איום על חייהם, על רכושם ועל משפחותיהם. מי שחרד במיוחד מסתגר בביתו, אינו משתמש בתחבורה הציבורית ומשתדל להימנע מהתערות במקומות ציבוריים.
חלק ממתיישבי גוש קטיף פנו למרפאות לבריאות הנפש ומספר רב של ילדים הופנו לפסיכולוגים, לאחר שזיהו אצלם תופעות פוסט-טראומטיות
הגדרת הפרעת הדחק הפוסט-טראומטית (PTSD), באה לידי ביטוי בששה אשכולות חשובים המייצגים את ריבוי המימדים המאפיין את הטראומות, הסינדרומים הקשורים לטראומה, ואת עושרה ועומקה של יישות קלינית זו.

תגים:

אירועי · טרור · טראומה · תופעות · פוסט · טראומטיות · חרדה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "טרור ו-PTSD", סמינריון אודות "טרור ו-PTSD" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.