היישום אינו מחובר לאינטרנט

שביעות רצון וכוונות עזיבה באגף השירות בחברת אימיג'סטור מערכות בע"מ

עבודה מס' 065555

מחיר: 288.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בדיקת הקשר בין שביעות רצון ומוטיבציית העובד לבין כוונות עזיבה

7,926 מילים ,36 מקורות ,2001

תקציר העבודה:

תחום התקשורת נמצא בסביבה דינמית ורבת מתחרים בשל השינויים הטכנולוגיים התכופים בענף זה. "יכולתה של הפירמה להשיג מטרותיה אינה מבוססת רק על משאבי הכסף אלא בעיקר על משאביה האנושיים" (אהרוני 1997: 213) למרות שקיימים תהליכים של פיתוח והדרכה הם אינם בכמות וברמה הנדרשת בכדי להבטיח את שיפור מוטיבציית העובד.
"במונחים של הון אנושי ההדרכה יוצרת אפוא, הון אנושי, מתחזקת את ההון הקיים על ידי עדכונו ומאיטה את הקצב התיישנותו" (בר חיים 1987 ע"מ 11).

בשנה האחרונה קיימת נטישה של לקוחות ממחלקת השרות העוסקת בקשר ישיר עם הלקוח בהתקנות ופתרון בעיות תקשורת; ירידה בתפוקות באגף השרות המתבטאת בכמות נמוכה של תקלות במרכזיות רב-קוויות הנסגרות תוך 24 שעות מזמן פתיחתן .נושא העלול לגרור ירידה פוטנציאלית ברווחי החברה עקב מעבר לקוחות לחברות מתחרות.

שאלות המחקר
1. האם קיים קשר בין שביעות רצון העובדים למוטיבציה?
2. האם קיים קשר בין רמת מוטיבציית העובד לכוונות עזיבה?
3. האם קיים קשר בין שביעות רצון העובדים לכוונות עזיבה ?

המדגם כלל 60 טכנאי שירות בעלי ותק מארבעה חודשים ועד 4 שנים ללא מנהלי מחלקות וראשי צוותים. שלושת החושים הראשונים הם ניסיון ולכן המחקר לא יכלול אותם.
טווח גילאי הנדגמים ינוע בין 22-37 שנים. עובדים ותיקים יותר לרוב מקודמים לתפקידים בכירים ולכן לא נכללו.
כלי המחקר יהיה שאלון בנושא שביעות רצון, מידת מוטיבציה וכוונות עזיבה ,ויכלול שאלות בנושאים אלו, בדירוג של מ 1-5. השאלון לקוח מתוך עבודה לתואר שני של ברק (1981 ) "השפעת מיקוד שליטה על מוטיבציה, ביצוע וסיפוק בעבודה" אוניברסיטת ת"א -החוג לפסיכולוגיה.

ראשי פרקים:
מבוא
1.1 תיאור הבעיה בארגון
1.2 הבעיה העסקית
1.3 רציונל המחקר
1.4 השערות המחקר
סקירת ספרות
2.1 שביעות רצון
2.2 בסיסי ההשוואה בין מודלים שונים לניהול משאבי אנוש
2.3 מוטיבציה
2.4 כוונות עזיבה
2.5 הקשר בין שביעות רצון למוביליות
שיטת המחקר
3.1 הגדרת אוכלוסיית המחקר
3.2 המדגם
3.3 שיטת הדגימה
3.4 כלי המחקר
3.5 הליך המחקר
3.6 שיטת הניתוח
ממצאים
4.1 ניתוח ודיון
סיכום, מסקנות והמלצות
רשימת מקורות
נספח- שאלון.

קטע מהעבודה:

בסיסי ההשוואה בין מודלים שונים לניהול משאבי אנוש:
המודלים השונים לניהול משאבי אנוש בארגונים מתכנסים לשתי קבוצות מודלים שונות (SIMON 1995)
שתי קבוצות המודלים מקורן בארה"ב. תוספת ושינויים על פניהן הוצגו והוצעו על-ידי חוקרים ממדינות אחרות, בעיקר בריטניה.
לשתי קבוצות המודלים פילוסופיות ייסוד ומשמעויות יישומיות שונות. כל ארגון הבוחר ליישם מודל לניהול משאבי אנוש פונה לאחד מן המודלים, שכן קשה ליצור סינתיזה של השניים.

תגים:

עובדים · מועסק · משאבי · אנוש

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שביעות רצון וכוונות עזיבה באגף השירות בחברת אימיג'סטור מערכות בע"מ", סמינריון אודות "שביעות רצון וכוונות עזיבה באגף השירות בחברת אימיג'סטור מערכות בע"מ" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.