היישום אינו מחובר לאינטרנט

הומור בפרסום

עבודה מס' 065530

מחיר: 288.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: מהות ההומור בעסקים ובחינה של מספר פרסומות.

5,829 מילים ,32 מקורות ,2001

תקציר העבודה:

מטרת העבודה הנוכחית היא לסקור את מהות ההומור בעסקים: מדוע ההומור חשוב, מה הוא יכול ליצור, כיצד הוא משתלב בחיי היום יום והעסקים ועוד.

בהרצאתו בפני עובדי וחברי "חשבים" טען שלמה גולדברג כי כיו לא ניתן לתאר את חיינו ללא הצחוק וההומור:
- ההומור טוב לבריאות
- ההומור טוב לזוגיות בין אנשים
- ההומור משחרר מתחים
- ההומור נותן כלים בידי האדם להסביר את עמדתו
- שילוב בדיחות בקהל יכול ליצור תחושה של חמימות
לדבריו כל איש עסקים חייב להיות בעל חוש הומור- קרי לצחוק ולהצחיק. קשה מאוד ליצור הומור בעסקים לא חוש הומור של לפחות אחד מהצדדים.

כפי שנראה להלן ישנן צורות רבות ליצור מעמד קומי. המעמד הקומי נוצר בדרך כלל על ידי הבלטת השונה והחריג או יצירת מצב בלתי צפוי. כמו כן הבלטת המוזרויות והצלבת מקרים לא הגיונית יכולים אף הם ליצור הומור.

אחת הצורות המקובלות בישראל לקומיקה היא הסלנג:
1.מילים לועזיות או ערביות רבות בעלות לבוש או צורה חדשניות.
2.שימוש באימפולס ובמינוחים צבאיים רבים היות ואנו צבא העם, תוך ערגה לאווירה הירואית של תחילת ההתישבות.
3.מילים המשמשות בעברית התקנית אלא שבלשון הסלנג מקבלות משמעות חדשה: שפשוף, שטיפה ועוד.

בעבודה זו אסקור את המחקרים שנערכו לאחרונה בנושא ההומור בפרסום, ולאחר מכן אערוך מחקר.
במסגרת המחקר אבדוק 10 פרסומת שנערכו לאחרונה. אנתח את המעמד הקומי שבהם ולאחר מכן אשאל עוד 5 אנשים לדעתם אודות ההומור שבפרסומת.

בעבודה הנוכחית אנתח את המספר ההומוריסטי בכמה פרסומת שהוצגו בערוץ השני בחודשים ינואר-פברואר 2001. אנתח פרסומות המופיעות מספר פעמים ולא פרסומות שהופיעו חד פעמית.
בפועל אספתי 20 נדגמים ושאלתי אותם לגבי דעותיהם על הפרסומות. מחציתם היו גברים ומחציתם נשים, 15 היו מתחת לגיל 30 ו- 5 מעל גיל שלושים.

ראשי פרקים:
מבוא
השפעת הפרסום
מהו הומור
הומור בפרסום
שיטת המחקר
תוצאות
מסקנות
סיכום
ביבליוגרפיה

*הערת מערכת: העבודה כוללת תיאור קצר של הפרסומות ולא את הפרסומות עצמן.

קטע מהעבודה:

התאוריות אודות ההשפעה של הפרסום רבות כאשר המרכזית שבהם היא תאורית ה- ELM.
מודל הE.L.M- (שפירסם PETTY המוזכר בביליוגרפיה). הוא מבוסס על עיקרון אחד הטוען כי יש להבחין בין שני מסלולים\דרכים לשינוי עמדה:
1.הערוץ המרכזי- המסר הנקלט עובר בערוץ זה עיבוד רציונלי של הידע העלול במסר ומידע הקשור לנושא. דרך זו לשכנוע רואה את שינוי העמדות כנובע מהתייחסות קפדנית למידע, והמידע הוא הגורם המרכזי בהערכת המעלות שבמסר.

תגים:

צחוק · פרסומת · עסקים · מסר · ניהול

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הומור בפרסום", סמינריון אודות "הומור בפרסום" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.