היישום אינו מחובר לאינטרנט

התכנים המופיעים באתרים החרדיים

עבודה מס' 065499

מחיר: 240.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירת התכנים המופיעים באתרים שמקימיהם נמנים עם החוג הדתי או הדתי לאומי באופן רשמי.

3,472 מילים ,26 מקורות ,2004

תקציר העבודה:

האינטרנט, הינו כלי לסיפוק צרכינו השונים בעידן טכנולוגי זה, ובאמצעותו ניתן להשיג מספר מטרות בו זמנית:
- היכולת של רשת האינטרנט לחבר כל אחד ואחד מאיתנו ל"כפר הגלובלי".
- יצירת קהילות של גולשים בלתי מחייבים, וירטואליים.
-גלישה לאתרים מרתקים.
- שילוב בין מספר פעולות בו זמנית: שוטטות, התחברות למקורות מידע נחוצים, שיחות עם חברים, בידור וחשיפה לחדשות ולפרסום.
התקשורת תרמה לאינטרנט יחסי ציבור מצוינים. עם הזמן קמו ברשת מנגנוני חיפוש ראשיים ואינדקסים אינטראקטיביים "חכמים". חשוב להדגיש כי קהל מבקרי האינטרנט מתייחס למדיום זה כסביבת מידע, תקשורת ובידור. האינטרנט מצטיין כבר היום במאגרי מידע, שאינם רק אינפורמטיביים- פרסומייםBranzburg 2000)). האינטרנט כונה לא פעם "אוטוסטרדת המידע". עם הזמן יותר ויותר אנשים התחברו לרשת והחלה להיווצר קהילה שלצידה קמו מערכות ושירותים. מאחר שמידע הוא מיצרך השווה לכל נפש, על האינטרנט להיות פתוח ונגיש לכל.

החברה החרדית מתקיימת בתוך החברה הכללית כתרבות מובלעת החיה בפחד מפני העולם החילוני שבחוץ. שמרנותה ויחסה החשדני לתקשורת המונים של החברה החילונית, הופכים אותה למקרה מבחן מעניין לבחינת היחסים הדינאמיים שבין טכנולוגיה, חברה ותרבות (הורוביץ, 2000). הציבור החרדי מתואר כחברה עם זיקה למסורת החיים המזרח אירופאים המתבטאת בשפה, בלבוש, באורחות חיים ובמנהגים שנשתמרו מאז תקופת העיירה (לוי, 1988) .

מטרת העבודה הנוכחית היא לסקור את התכנים המופיעים באתרים חרדיים. הכוונה היא לאתרים שמקימי האתר נמנים עם החוג החרדי או הדתי לאומי - באופן רשמי ולא עם מקימי אתרים פרטיים המשייכים עצמם לזרם הדתי.
במהלך המחקר נבדקו 50 אתרים. המדגם נערך על פי מנוע החיפוש GOOGLE על פי מילות מפתח כמו :
1. TORA
2. תורה
3. חב"ד
4. פרשיות השבוע
5. חינוך יהודי
6. הגות
7. הלכה

תוכן העניינים:
*הצגת הנושא
*סקירת הספרות:
חשיבות האינטרנט
החברה החרדית
עמדת החרדים כלפי האינטרנט
*שיטת המחקר
מערך המחקר
המדגם
*תוצאות
סיכום התכנים
צניעות
לשון הרע
*סיכום
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

בישראל הפך האינטרנט לכלי תקשורת המוני מרכזי, המגשר על בעיית המרחק, מאפשר לתקשר עם כל העולם בכל זמן, וכן להעביר ולקבל מסר לכל מקום בכל זמן שהוא. לאינטרנט אין גבולות גיאוגרפיים או גיאו-פוליטיים. המדיום הינו גם פקס, מחשב, טלוויזיה וטלפון.
הרשת מקיימת את ההבחנה בין תשתיות לתכנים, מאפשרת ריבוי וגיוון בתכנים ומעניקה חופש בחירה מלא לצרכן, כך שהגולש לא רק צרכן אלה אף משתמש פעיל. לכפר הגלובלי יש כעת כלי תקשורתי משותף, על מדינתי (טל, 1998).

תגים:

אינטרנט · גולש · חרדי · דתי · קהילה · חברה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "התכנים המופיעים באתרים החרדיים", סמינריון אודות "התכנים המופיעים באתרים החרדיים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.